| کد خبر: 253493 |

در آستانه سال جدید انجام شد؛

بازدید میدانی مدیر کل فرودگاه های استان فارس از پروژه های فرودگاه جهرم

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس، با همراهی معاون عملیات فرودگاهی از بخش‌های مختلف فرودگاه جهرم بازدید کرد و در جریان آخرین تغییرات و پیشرفت پروژه‌های فرودگاه قرار گرفت.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه های استان فارس، با همراهی معاون عملیات فرودگاهی از بخش های مختلف فرودگاه جهرم بازدید کرد و در جریان آخرین تغییرات و پیشرفت پروژه های فرودگاه قرار گرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی فخر الدین کشاورز، مدیرکل فرودگاه های استان فارس، با همراهی معاون عملیات فرودگاهی از بخش های مختلف فرودگاه جهرم بازدید کرد و در جریان آخرین تغییرات و پیشرفت پروژه های فرودگاه قرار گرفت.

کشاورز در این بازدید از پروژه های در حال اجرای فرودگاه جهرم شامل احداث مخزن بتنی ۱۲۰ هزار لیتری تامین آب شرب، احداث پارکینگ خودروها و نصب مخزن آب مورد نیاز آتش نشانی و هدایت زمینی، اجرای فنس کشی پیرامونی، پیاده رو سازی بلوار ورودی، یگان پلیس و سپاه حفاظت هواپیمایی و ترمینال فرودگاه بازدید کرد.

وی همچنین در این بازدید به طور خاص موانع و مشکلات احداث ساختمان هواشناسی فرودگاه را بررسی کرد و تکمیل فنس کشی و اجرای سیم خاردار پیرامونی و برنامه ریزی جهت آغاز عملیات بهسازی سطوح پروازی شامل تطویل و تعریض باند پروازی، توسعه اپرون و اجرای چراغ های باند بر اساس برنامه زمان بندی را مورد تأکید قرار داد.

در ادامه مدیرکل فرودگاه های استان فارس طی جلسه ای با فرماندار ویژه شهرستان جهرم نیز دیدار و گفتگو کرد و  با اشاره به اهمیت و نقش حیاتی فرودگاه در توسعه و رونق اقتصادی و ارتقاء سطح فرهنگی منطقه گفت: در حال حاضر پروژه های بهسازی متعددی در فرودگاه جهرم در حال انجام است و انتظار داریم با تدوین طرح جامع فرودگاه و سپس اجرای طرح بهسازی سطوح پروازی شاهد افزایش پروازهای داخلی و خارجی به ویژه پروازهای عتبات باشیم.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه شیراز در جریان این دیدار مهدی جعفر زادگان رئیس فرودگاه شهدای جهرم نیز گزارشی جامع و کامل از اقدامات انجام شده و همچنین برنامه های آتی فرودگاه ارائه داد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.