| کد خبر: 254234 |

اطلاعیه هواپیمایی آتا پس از تعلیق پروازهای خارجی این شرکت

هواپیمایی آتا بعد از ابلاغ توقف پروازهای خارجی این شرکت هواپیمایی از سوی سازمان هواپیمایی در اطلاعیه ای اعلام کرد: جبران خسارات احتمالی را بر اساس آیین نامه های مربوطه در دستور کار خود قرار داده است.

تین نیوز

هواپیمایی آتا بعد از ابلاغ توقف پروازهای خارجی این شرکت هواپیمایی از سوی سازمان هواپیمایی در اطلاعیه ای اعلام کرد: جبران خسارات احتمالی را بر اساس آیین نامه های مربوطه در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، شرکت هواپیمایی آتا در این اطلاعیه اعلام کرد: هواپیمایی آتا، ضمن احترام به رای و نظر سازمان هواپیمایی کشوری و حقوق مسافران که سرمایه های اصلی و واقعی «آتا» هستند، توضیحاتی جهت تنویر افکار عمومی منتشر می کند.

در متن این اطلاعیه آمده است: در طول ماه های گذشته شرایط خاص جوی و حساسیت های بیشتر در امنیت مسافران به دلیل لزوم حصول اطمینان کامل از ایمنی پرواز و سلامت مسافران سبب بروز تاخیر در برخی پروازها شد که هواپیمایی آتا در زمان لازم ضمن دلجویی از مسافران،جبران خسارات احتمالی را بر اساس آیین نامه های مربوطه در دستور کار خود قرار داده است.

در این اطلاعیه تصریح شده است: با توجه به پاسخگویی مسئولین هواپیمایی آتا و تکریم مسافران و ارائه خدمات لازم به ویژه در پروازهای خارجی ،تاکنون هیچ شکایتی از این هواپیمایی توسط مسافران پروازهای خارجی در سازمان هواپیمایی کشوری ثبت نشده است.

بر اساس توضیحات این شرکت هواپیمایی، «آتا» بعنوان یک شرکت خصوصی از بدو تاسیس با هدف گسترش ظرفیت و افزودن مسیرهای متنوع پروازی به دنبال جلب رضایت مسافران بوده و خواهد بود.

در این اطلاعیه با اشاره به تاثیرپذیری صنعت از تحریم ها آمده است: این هواپیمایی در این مسیر پرفراز و نشیب و با وجود تحریم های ظالمانه و سهمگین علیه صنعت هوانوردی کشور و همچنین وجود مشکلات جدی در تامین قطعات مورد نیاز، در سایه لطف پروردگار و با تکیه بر توان مهندسین و متخصصین بومی در کنار سایر شرکت های هواپیمایی ضمن اشتغالزایی، موفق به پویا نگاه داشتن صنعت هوانوردی در کشور شده است.

بر اساس اعلام آتا، پرواز به مقاصد مختلف داخلی و خارجی، برقراری بیشترین پرواز و ظرفیت پروازی برای زائرین گرانقدر در ایام اربعین حسینی و کسب رتبه اول در بین شرکت های هواپیمایی و تجلیل مقام عالی وزارت راه و شهرسازی کشور گوشه ای از خدمات هواپیمایی آتا به مردم در سال های گذشته بوده است.

در این اطلاعیه تصریح شده است: هواپیمایی آتا تمامی تلاش خود را برای ارائه خدمات بهتر به مردم شریف و لایق ایران به کار بسته و امیدواریم در این مسیر سخت، مانند همیشه شاهد محبت مردم قدرشناس ایران و همچنین حمایت های وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشوری از شرکت های خصوصی باشیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.