| کد خبر: 253957 |

شناسایی ایرلاین ها و سایت های گرانفروش بلیت های نوروزی

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه با راه اندازی مرکز مدیریت و کنترل پروازها تاخیرات پروازی نوروز ١۴٠٢ کاهش یافته و تاخیر نامتعارف نداشتیم گفت: ایرلاین ها و سایت های گران فروش متخلف شناسایی شدند و طبق قانون جریمه می شوند.

تین نیوز

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه با راه اندازی مرکز مدیریت و کنترل پروازها تاخیرات پروازی نوروز ١۴٠٢ کاهش یافته و تاخیر نامتعارف نداشتیم گفت: ایرلاین ها و سایت های گران فروش متخلف شناسایی شدند و طبق قانون جریمه می شوند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، جعفر یازرلو درباره تخلفات گرانفروشی بلیت هواپیما اظهار داشت: تخلفاتی در حوزه گرانفروشی بلیت هواپیما از سوی دو ایرلاین و تعداد موتور جستجو و سایت هایی فروش بلیت انجام شد که تمام این تخلفات احصا و شناسایی شده و بنابر قانون و مقررات با آنها برخورد و جریمه صورت خواهد گرفت. 

وی افزود: گشت های لحظه ای و بررسی شکایات مسافران انجام می شود و اگر ایرلاین یا شرکتی مرتکب به تخلف شده باشند، تمام جریمه ها اعلام و علمیاتی می شوند.

وی تاکید کرد: براساس آیین نامه حقوق مسافر ایرلاین ها بابت تاخیر هم جریمه می شوند که البته امسال با راه اندازی مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات نوروزی تاخیرات نسبت به نوروز سال گذشته کاهش پیدا کرده است. 

سخنگوی سازمان هواپیمایی با اشاره به نحوه عملکرد این مرکز برای کاهش تاخیرات پروازی گفت: مرکز مدیریت و کنترل پروازها برای اولین بار راه اندازی شده و امسال تاخیر نامتعارفی نداشتم و میزان تاخیرات نسبت به مدت مشابه سال گذشته در ایام نوروز کاهش پیدا کرده چراکه تمام مدیران عملیات پروازی شرکت های هواپیمایی (OCC) در این مرکز حضور دارند و عملیات پروازی شرکت مربوطه را به طور لحظه ای نظارت و رصد می کنند و اگر تاخیری به هر دلیلی پیش بیاید برای رفع آن به صورت آنلاین با سایر دستگاه های مرتبط برای رفع آن مشکل تاخیری ارتباط برقرار می کنند و امکان هماهنگی و همکاری لحظه ای بین شرکت ها برای رفع مشکل وجود دارد.

وی گفت: اگر شرکت نتوانست مشکل را برطرف کند با تصمیم مرکز در سریع ترین زمان امکان برقراری پرواز پشتیبان و جایگزین برای آن هواپیما از سوی سایر ایرلاین ها ایجاد می شود تا پروازها با کمترین تاخیر برقرار شوند. 

یازرلو ادامه داد: همین هم افزایی شرکت ها با مدیریت مرکز خدمات نوروزی باعث کاهش تاخیرات نسبت به سال گذشته شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.