| کد خبر: 251436 |

تجمع مسافران پرواز کیش جلوی درب سازمان هواپیمایی

تین نیوز

­مدیر کل دفتر نظارت بر شرکت های هواپیمایی سازمان هواپیمایی گفت: روز چهارشنبه ۴۰ نفر از مسافران شرکت هواپیمایی آتا به دلیل لغو پرواز جلوی درب سازمان هواپیمایی تجمع کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار، محمدرضا بلبلی درباره تاخیر هواپیمای شرکت هواپیمایی آتا گفت: این شرکت هواپیمایی به دلیل نقص فنی اعلام لغو پرواز کرد به همین دلیل مسافران برای تعیین تکلیف به سازمان هواپیمایی مراجعه کنند.

بلبلی افزود: به دنبال تشکیل یک کارگروه تخلفات شرکت‌های هواپیمایی هستیم.

مدیر عامل شرکت هواپیمایی آتا هم گفت: دیروز به دلیل نقص فنی هواپیمای مسیر تهران کیش با تاخیر ۶ ساعته مواجه شده است.

سهیل قیاسی افزود: در این مدت از مسافران دوبار پذیرایی گرم در سی آی پی فرودگاه مهرآباد صورت گرفت و با پرواز جایگزین عازم کیش شدند و همچنین مسافران از پرداخت خسارت ۵۰ درصدی برخوردار شدند.

بر اساس آئین نامه حقوق مسافر نماینده شرکت هواپیمایی هنگام تاخیر و یا لغو پرواز باید برای پاسخ گویی به میان مسافران برود و از آنجا که نماینده شرکت هواپیمایی مذکور پاسخگو نبود، مسافران برای بیان اعتراض خود جلوی درب سازمان هواپیمایی تجمع کردند که پس از این تجمع نمایندگان شرکت هواپیمایی آتا در فرودگاه مهرآباد به میان مردم برای پاسخگویی آمدند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.