| کد خبر: 244900 |

◄ فروش چارتری بلیت پروازهای اربعین ممنوع شد

وزیر راه و شهرسازی بر ممنوعیت هرگونه پیش فروش، فروش چارتری یا افزایش قیمت و ایجاد بازار سیاه بلیت پروازهای اربعین حسینی (ع) تأکید کرد.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی بر ممنوعیت هرگونه پیش فروش، فروش چارتری یا افزایش قیمت و ایجاد بازار سیاه بلیت پروازهای اربعین حسینی (ع) تأکید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی در دومین نشست هماهنگی کمیته حمل و نقل اربعین که به منظور بازنگری در وظایف محول شده به سازمان‌ها و دستگاه‌ها برگزار شد، با بیان اینکه قیمت بلیت‌های هواپیما برای ایام اربعین در سایت سازمان هواپیمایی مشخص می‌شود، افزود: هیچ نوع بلیتی در این ایام به صورت چارتری به فروش نمی‌رسد.

وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: به منظور مذاکره درباره خدمات سفرهای هوایی به زوار اربعین با مسئولان عراقی سفری به این کشور خواهیم داشت و با ایجاد سامانه‌های مختلف و تمهیدات لازم، اجازه نمی‌دهیم هیچ بازار سیاهی برای فروش بلیت‌های هواپیما در ایام اربعین تشکیل شود.

وی با بیان اینکه نباید هیچ پیش‌فروشی برای بلیت‌های هواپیما در این ایام انجام شود، افزود: آمادگی داریم تا در حوزه حمل و نقل شرایط مناسبی برای سفر زائران کربلا فراهم کنیم.

قاسمی گفت: سال گذشته به دلیل محدودیت‌های اعمال شده از سوی کشور عراق برای زوار اربعین و امکان سفر فقط از طریق بخش هوایی، فشار زیادی بر روی بخش هوایی بود اما امسال ظرفیت سفر در سایر بخش‌های حمل و نقل از جمله ریلی و جاده‌ای افزایش یافته و با توجه به وجود ۲۲ فرودگاه آماده پرواز در سرتاسر کشور، سفرهای هوایی را با ظرفیت معقول، قیمت مناسب و همچنین خدمات شایسته برای زائرین امکان پذیر می‌کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.