| کد خبر: 243371 |

◄ پرواز تهران - لار در شیراز نشست

شرایط نامساعد جوی و کاهش دید خلبان ناشی از گرد و غبار مانع از فرود پرواز صبح چهارشنبه تهران به لار شد و این پرواز، در فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز به زمین نشست.

تین نیوز

شرایط نامساعد جوی و کاهش دید خلبان ناشی از گرد و غبار مانع از فرود پرواز صبح چهارشنبه تهران به لار شد و این پرواز، در فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز به زمین نشست.

به گزارش تین نیوز، مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی لار مرکز لارستان فارس چهارشنبه در این زمینه به ایرنا گفت: پرواز شماره ۳۲۶ ایران ایر تهران – لار  باید ساعت ۷و ۴۵ دقیقه چهارشنبه چهارم خرداد در این فرودگاه به زمین می نشست.


حجت حقیقت اظهار داشت: شرایط نامساعد جوی و نبود دید کافی از سوی خلبان مانع از فرود این پرواز در فرودگاه لار شد و در فرودگاه شیراز به زمین نشست.


او گفت: بازگشت این پرواز از شیراز به لار نیز در صورت مساعد شدن شرایط جوی انجام می شود.

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی لار گفت: هم اینک از این فرودگاه، هفت پرواز به مقصد دبی، سه پرواز به مقصد تهران و یک پرواز به مقصد کویت و دوحه در هفته انجام می شود.

فرودگاه بین المللی لارستان پوشش ۸۰ درصد از پروازهای خارجی و۲۰درصد پروازهای داخلی را تامین می کند و سایت رادار RCAG، که پوشش راداری، نظارتی و فرکانسی پروازهای منطقه جنوب کشور تا تنگه هرمز را در برمی گیرد زیر نظر این فرودگاه قرار دارد.


احداث فرودگاه لارستان به سال ۱۳۳۹ و همزمان با وقوع زلزله ۶.۷ ریشتری در این منطقه باز می گردد و هدف مهم این فرودگاه در آن زمان کمک رسانی و امداد رسانی به مردم زلزله زده بود که پس از آن با توجه به کسب و کار اکثر مردم منطقه در کشورهای حوزه خلیج فارس این فرودگاه به سرعت مسیر توسعه را طی کرد.


شهرستان لارستان به مرکزیت لار از شهرستان های جنوبی فارس با جمعیتی بیش از ۲۰۰ هزار نفر در فاصله حدود ۳۸۰ کیلومتری شیراز واقع است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.