| کد خبر: 233150 |

طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد ۸ ساله شد

طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد حدود هشت سال است که آغاز شده و این در حالیست که تا کنون علیرغم وعده‌های مسئولان همچنان به مرحله افتتاح نرسیده است.

تین نیوز

طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد حدود هشت سال است که آغاز شده و این در حالیست که تا کنون علیرغم وعده‌های مسئولان همچنان به مرحله افتتاح نرسیده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، طرح توسعه فرودگاه خرم آباد در زمستان سال ۹۲ آغاز شد و تا کنون این پروژه برای تکمیل درگیر اما و اگرهای فراوانی بوده است.

به گفته مسئولان این پروژه به دلایل مالی و مطالباتی تا کنون به مرحله افتتاح نرسیده است تا با گذشت حدود هشت سال از زمان آغاز، همچنان در میان وعده‌های مسئولان دست به دست شود.

3826966

وعده پایان بهار ۱۴۰۰ بایگانی شد

آخرین بار این علی کاملی مدیر فرودگاه خرم آباد بود که در اسفندماه سال گذشته وعده افتتاح این پروژه را تا پایان بهار ۱۴۰۰ داد و گفت: بحث فعال کردن پروژه توسعه و تکمیل فرودگاه خرم آباد نزدیک به دو سال بود که دچار وقفه شده بود.

وی بیان داشت: وقفه در اجرای پروژه توسعه و تکمیل فرودگاه خرم آباد به دلایل مالی و مطالباتی بود که وجود داشت.

مدیر فرودگاه خرم آباد در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه کارهای قانونی اجرای این پروژه در قالب جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی شروع شد تصریح کرد: با مساعدت وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و همچنین پیگیری‌های استاندار لرستان، خوشبختانه از ۲۰ روز قبل این پروژه دوباره فعال شد.

مدیر فرودگاه خرم آباد با بیان اینکه تمامی مطالبات پیمانکار پرداخت شده است افزود: همان قرارداد سابق ادامه پیدا کرده و تا پایان بهار ۱۴۰۰ این پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

3826965

رونمایی از وعده جدید

این سخنان در حالی مطرح شده که وحید کرم الهی مدیر کل راه و شهرسازی لرستان در اظهار نظری جدید، وعده دیگری برای افتتاح این پروژه را داده است.

وی اعلام کرد: طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد است تا پایان مرداد ماه به اتمام خواهد رسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.