| کد خبر: 231946 |

لزوم تسریع در اجرای طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد

معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در جلسه بررسی طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد بر تسریع در روند اجرایی طرح توسعه فرودگاه در جبهه‌های مختلف کاری تاکید کرد.

تین نیوز

معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در جلسه بررسی طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد بر تسریع در روند اجرایی طرح توسعه فرودگاه در جبهه‌های مختلف کاری تاکید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مصطفی صفایی در این جلسه گفت: با توجه به اینکه روند اجرای پروژه بر اساس برنامه ارائه شده توسط پیمانکار و مشاور پروژه عقب است بر تسریع در اجرای عملیات پروژه و بهره‌برداری از آن در موعد مقرر تاکید کرد.

معاون عملیات فرودگاهی ضمن تشکر از پیگیری‌های انجام شده  در اجرای طرح توسعه افزود: مهم‌ترین مانع ادامه پروژه، پرداخت مطالبات پیمانکار از طریق تهاتر توسط مدیر فرودگاه انجام شده و پیمانکار باید  بر‌اساس برنامه زمان‌بندی ارایه شده توسط مشاور طرح، در اسرع وقت نسبت به اتمام عملیات خاکی و آسفالت برای بهره‌برداری سریع‌تر از این پروژه اقدام کند.

️در ادامه پیمانکار و مشاور  طرح، با ارایه گزارشی از روند اجرایی پروژه، از اضافه کردن تجهیزات و ماشین آلات در جبهه‌های مختلف کاری جهت اتمام طرح خبر داد.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، توسعه فرودگاه خرم‌آباد که در سال ۹۲ شروع شده، پس از یک توقف دو ساله با پیگیری انجام شده و تهاتر مطالبات پیمانکار با تغییر کارفرما و انتقال آن از اداره کل راه و شهرسازی به شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از بهمن ۹۹ از سر گرفته شد و مقرر است طی یک برنامه زمان‌بندی تا پایان خرداد سال جاری به بهره‌برداری برسد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.