| کد خبر: 219570 |

فرماندار اندیمشک فرود اضطراری یک هواپیما در این شهرستان را تکذیب کرد

فرماندار شهرستان اندیمشک فرود اضطراری یک فروند هواپیمای مسافربری در این شهرستان را تکذیب کرد و گفت: این خبر منتشر شده در فضای مجازی صحت ندارد.

تین نیوز

فرماندار شهرستان اندیمشک فرود اضطراری یک فروند هواپیمای مسافربری در این شهرستان را تکذیب کرد و گفت: این خبر منتشر شده در فضای مجازی صحت ندارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، پیمان جهانگیری اظهار داشت: عکسی که در فضای مجازی منتشر شده، مربوط به یک فروند هواپیمای معیوب است که با تریلرهای مخصوص از طریق جاده اندیمشک در حال انتقال به تهران است.

وی افزود: انتشار تصاویر مرتبط با این موضوع در فضای مجازی یک شیطنت است و افرادی به قصد حاشیه سازی این کار را انجام داده اند.

وی اضافه کرد : برخی در فضای مجازی با انتشار تصاویر مربوط به انتقال یک هواپیمای معیوب، خبر از فرود یک فروند هواپیما در پلیس راه اندیمشک خرم آباد دادند که عاری از حقیقت است.

جهانگیری از شهروندان خواست اخبار را از منابع موثق پیگیری کنند.

رئیس پلیس راه خوزستان هم با تکذیب فرود اضطراری هواپیما در جاده نزدیک به پلیس راه  اندیمشک گفت: این تصاویر مربوط به هواپیمای معیوب ماهشهر است که در حال انتقال به تهران است.

سرهنگ رضا دولتشاهی به ایرنا افزود: این هواپیمای معیوب توسط تریلرهای مخصوص هواپیمابر در حال انتقال به تهران است و هم اکنون در جاده های استان خوزستان حمل می شود.

رئیس فرودگاه دزفول هم گفت:فرودگاه دزفول امروز ۲ پرواز داشته که یکی به مقصد تهران انجام و مسافران پیاده شده اند و دیگری نیز بدون هیچ مشکلی در حال انجام است .

انتشار خبر فرود اضطراری یک هواپیمای مسافربری در اندیمشک سبب واکنش های زیادی شده است.

بهمن ماه سال گذشته یک فروند هواپیمای مسافربری در ماهشهر هنگام فرود به دلیل سرعت بالا از باند خارج شد که به یک بولوار نزدیک به فرودگاه وارد گردید و دچارخسارت شد. این هواپیما اکنون برای بازسازی و تعمیر به صورت زمینی در حال انتقال به تهران است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.