| کد خبر: 219071 |

«وحشت از پرواز» تمام امیدها را نابود کرد

شرکت بریتیش ایرویز، اعلام کرد مجبور است برای عبور از بحران پیش آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا اقدامات جدی انجام دهد چرا که این بحران تمام امیدها برای بهبود اوضاع را نابود کرده است.

تین نیوز

شرکت بریتیش ایرویز، اعلام کرد مجبور است برای عبور از بحران پیش آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا اقدامات جدی انجام دهد چرا که این بحران تمام امیدها برای بهبود اوضاع را نابود کرده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از رویترز، الکس کروز، مدیرعامل شرکت بریتیش ایرویز، طی سخنانی در جمع نمایندگان مجلس انگلیس، گفت که این شرکت انگلیسی هم اکنون تنها 25 تا 30 درصد ظرفیت پرواز خود را فعال کرده که این مسئله باعث شده تا به فکر اخراج هزاران نفر از کارمندانش بیفتد.

وی افزود مجبوریم برای عبور از شرایط زمستان اقدامات بسیار جدی در کاهش هزینه‌ها انجام دهیم چرا که ترس از پرواز تمام امیدها برای بازگشت اوضاع به شرایط عادی را نابود کرده است.

کروز ادامه داد تعداد پروازهای کمتر یعنی به تعداد کمتری آدم نیاز است تا خدمات رسانی انجام شود.

مدیرعامل بریتیش ایرویز می‌گوید بحران کرونا بدترین شرایطی است که این شرکت انگلیسی در طول تاریخ 100 ساله خود روبرو شده و ما هنوز در حال تقلا برای نجات خود هستیم.

کروز ادامه داد ما در حال اجرای هر اقدام ممکنی هستیم تا مطمئن شویم می‌توانیم از زمستان پیش رو عبور کنیم.

ما هیچ نشانه‌ای نسبت به بازگشت مسافران نمی‌بینیم. تمام بازخوردهایی که می‌گیریم هنوز نشان دهنده روند آهسته بهبود اوضاع است.

بریتیش ایرویز به خاطر اخراج 13 هزار نفر از کارمندان و تغییر در قرارداد بسیاری دیگر از کارمندان که باقی مانده‌اند به شدت از سوی مقامات دولتی و اتحادیه‌های کارگری مورد انتقاد قرار گرفته است.

این شرکت می‌گوید راه دیگری نداشته چرا که برای فعالیت خود روزانه 20 میلیون پوند باید هزینه کند و شرکت مادر آن با مشکلات مالی جدی مواجه است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.