| کد خبر: 214067 |

سالانه ۲۰۰۰ نفر در فرودگاه پیام آموزش هوانوردی می‌بینند

مدیرعامل فرودگاه پیام با اشاره به راه‌اندازی خط پروازی کرج-مشهد و کرج-اهواز گفت: در حال حاضر برای خرید بلیت از این فرودگاه تخفیفات خوبی شامل مسافران می‌شود و به ویژه خانواده شهدا و ایثارگران می‌توانند از شرایط ایجاد شده به خوبی استفاده کنند.

تین نیوز

مدیرعامل فرودگاه پیام  با اشاره به راه‌اندازی خط پروازی کرج-مشهد و کرج-اهواز گفت: در حال حاضر برای خرید بلیت از این فرودگاه تخفیفات خوبی شامل مسافران می‌شود و به ویژه خانواده شهدا و ایثارگران می‌توانند از شرایط  ایجاد شده به خوبی استفاده کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، نادر ثناگو مطلق با اشاره به اینکه سالانه بیش از ۲۰۰۰ نفر در فرودگاه پیام آموزش هوانوردی می‌بینند، اظهار کرد: این فرودگاه یکی از تخصصی‌ترین مجموعه‌ها در آموزش خلبانی کشور است.

وی با اشاره به راه اندازی مجدد پروازهای مسافری در این فرودگاه توضیح داد: با تاسیس یک ترمینال مجهز بخش مسافری، پرواز از این فرودگاه به اهواز، کیش و مشهد راه اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه روزهای شنبه و چهارشنبه پرواز از این فرودگاه به سمت اهواز انجام می‌شود، توضیح داد: از سه شنبه همین هفته هم پرواز به سمت مشهد برقرار می‌شود و وضعیت پرواز کیش هم امیدواریم تا دو روز آینده تعیین تکلیف نهایی شود.

این مسئول در پاسخ به اینکه آیا این پروازها به طور مستمر خواهد بود و همچون گذشته متوقف نخواهد شد، گفت: در حال حاضر با شیوع ویروس کرونا نه تنها البرز بلکه همه استان‌های کشور در شرایط خاصی قرار دارند و فرودگاه‌ها هم به نوعی مبدأ و مقصد مردم و فضایی برای تجمعات هستند.

ثناگو مطلق توضیح داد: اقدامات پیشگیرانه، غربالگری مسافران و ضدعفونی ترمینال این فرودگاه به طور مستمر در حال انجام است و پروتکل‌های بهداشتی به خوبی در این مجموعه رعایت می‌شود.

وی اضافه کرد: البته افزایش تعداد پروازها و مستمر بودن آنها به فاکتور استقبال مردم هم بستگی دارد و در این خصوص از رسانه‌ها درخواست می‌شود نسبت به معرفی این فرودگاه اقدام کنند.

مدیرعامل فرودگاه پیام ادامه داد: در حال حاضر برای خرید بلیت از این فرودگاه تخفیفات خوبی شامل مسافران می‌شود و به ویژه خانواده شهدا و ایثارگران می‌توانند از شرایط  ایجاد شده به خوبی استفاده کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.