| کد خبر: 206359 |

شرایط جوی دو پرواز ورودی به فرودگاه مشهد را به مبدا بازگرداند

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد گفت: به دلیل شرایط جوی و کاهش دید افقی دو پرواز از تهران به مقصد مشهد به مبدا بازگشتند.

تین نیوز

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد گفت: به دلیل شرایط جوی و کاهش دید افقی دو پرواز از تهران به مقصد مشهد به مبدا بازگشتند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، حسن جعفری صبح پنجشنبه افزود: این دو پرواز از شرکت‌های هواپیمایی زاگرس و کاسپین اواخر دیشب به دلیل کاهش دید افقی در فرودگاه مشهد امکان فرود را نداشتند و به تهران بازگشتند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر دید افقی در فرودگاه مشهد عادی است و پروازهای ورودی و خروجی انجام می‌شود اما مسافران قبل از عزیمت به فرودگاه از طریق تماس با شماره ۱۹۹ از وضعیت پروازی خود اطلاع حاصل کنند.

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد گفت: عملیات برف‌روبی در باندهای فرودگاه انجام شده و سطوح پروازی هیچ مشکلی برای نشست و برخاست پروازها ندارند.

روزانه ۴۰ هزار مسافر از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد جابه‌جا می‌شوند و این فرودگاه ۵۴۰ هکتاری پس از فرودگاه مهرآباد تهران دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که به طور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز و در زمان اوج مسافرت‌ها تا ۲۵۰ پرواز ورودی و خروجی در آن انجام می‌شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.