| کد خبر: 204612 |

هیچ مسئولی از مسافران پرواز ماهشهر عذرخواهی نکرد

یکی از مسافران پرواز تهران به ماهشهر که دیروز از باند فرودگاه خارج شده بود، خواستار جبران خسارت‌های وارد شده به مسافران این پرواز شد و گفت: با وجود اشتباه خلبان در این حادثه، اما هیچکدام از مسئولان حتی از مسافران عذرخواهی و دلجویی نکرده اند.

تین نیوز

یکی از مسافران پرواز تهران به ماهشهر که دیروز از باند فرودگاه خارج شده بود، خواستار جبران خسارت‌های وارد شده به مسافران این پرواز شد و گفت: با وجود اشتباه خلبان در این حادثه، اما هیچکدام از مسئولان حتی از مسافران عذرخواهی و دلجویی نکرده اند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، رضا کریمی با اشاره به فرود دلهره‌آور این هواپیما در ماهشهر، توضیح داد: ساعت ۷:۵۰ دقیقه بعد از اینکه خلبان اعلام کرد که هواپیما آماده نشستن است، به صورت ناگهانی هواپیما به صورت عمودی و با سرعت بسیار زیادی روی باند نشست، حرکات غیرعادی به چپ و راست و تکان‌های شدید باعث وحشت زیاد مسافران شده بود و همه جیغ می‌کشیدند، هواپیما که از باند خارج شد، چرخ‌های آن کنده شدند و وارد خیابان شد.

وی افزود: بعد از فرود هواپیما در خیابان مسافران شوک زده، به سختی پیاده شدند اما هیچکس به سراغ مسافران نیامد، مسافران این پرواز با اینکه حال خوشی نداشتند، خودشان راهشان را گرفتند و رفتند، حتی کسی نیامد با آنها صحبت کند و یا احوالشان را جویا شود، عذرخواهی کند و یا حتی توضیحی درباره حادثه بدهد، به نظر می‌آمد مسئولان بیشتر دغدغه آسیب هواپیما را داشتند تا اینکه نگران آسیب وارد شده به مسافران باشند.

کریمی اضافه کرد: مسافران ساعت ۱۸ دیروز (دوشنبه) بارشان را از فرودگاه تحویل گرفتند، بعد از آن فرودگاه تعطیل شد و حتی جایی نبود که مسافران بروند شکایت و نارضایتی خود را مطرح کنند.

وی با بیان اینکه برای ماموریت کاری ناچار به استفاده از هواپیما هستم، خواستار تامین امنیت پروازها و جبران خسارت وارد شده به مسافران شد.

کریمی تصریح کرد: این واقعا غیرمنطقی است که تعداد زیادی مسافر به دلیل مشکلات پرواز دچار شوک و ناراحتی روحی و روانی شده و هیچکس مسئولیت پاسخگویی و توضیح و عذرخواهی را برعهده نگیرد، اگر این اتفاق در یک کشور خارجی رخ داده بود علاوه بر توبیخ خطاکاران، با مسافران با احترام برخورد می‌شد، در حالیکه در این پرواز نه تنها حرمت مسافران رعایت نشد، بلکه خدمه با بدخلقی آنها را بدرقه کردند و کم مانده بود مسافران را بزنند.

پرواز شماره ۶۹۳۶ تهران - ماهشهر مربوط به شرکت هواپیمایی کاسپین که ساعت ۶:۳۵ دقیقه تهران را به قصد ماهشهر ترک کرده بود، در هنگام نشستن در فرودگاه ماهشهر از باند خارج شد. این هواپیما از نوع بوئینگ MD با ۱۳۶  مسافر و هشت خدمه بود.

به گفته رضایی مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان، این هواپیما نقص فنی نداشته و زمانی که در باند فرودگاه ماهشهر به زمین نشست، پس از فرود از باند خارج شد و در بولوار کمربندی ماهشهر به سربندر توقف کرد.

محل توقف هواپیما در نزدیکی منطقه مسکونی و تجاری ماهشهر است و در ۴۰۰ متری محل حادثه یک پمپ بنزین وجود دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.