| کد خبر: 194492 |

معاون بهره‌برداری فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره):

بستر انجام پروازهای داخلی در فرودگاه حضرت امام کاملا فراهم است

معاون بهره‌برداری فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره به آغاز پروازهای داخلی در این مجموعه گفت: بستر انجام پروازهای داخلی در فرودگاه حضرت امام کاملا فراهم است.

تین نیوز

معاون بهره‌برداری فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره به آغاز پروازهای داخلی در این مجموعه گفت: بستر انجام پروازهای داخلی در فرودگاه حضرت امام کاملا فراهم است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسن خوشخو، معاون بهره‌برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ، با اشاره به آغاز پروازهای داخلی از این مجموعه گفت: ما به عنوان فرودگاه وظیفه داریم که بتوانیم بستری فراهم کنیم که امکان برقراری پروازهای داخلی از فرودگاه حضرت امام فراهم شود. بنابراین آنچه قرار بوده فرودگاه انجام دهد، انجام شده و امروز شما شاهد بستر پذیرش پروازهای داخلی در فرودگاه حضرت امام هستید.

وی ادامه داد: بال غربی سالن ترمینال یک به پروازهای داخلی اختصاص داده شد و در صورت گسترش پروازها ما می‌توانیم این امکان را نیز گسترش دهیم و برای بهبود شرایط نیز تلاش کنیم. طبق توافقی که با همکاران در حوزه‌های امنیتی داشتیم، در زمان‌هایی که پروازهای داخلی انجام می‌شود، جداسازی انجام شده و پس از اتمام پروازهای داخلی، مجددا پروازهای خارجی نیز در بال غربی انجام خواهد شد.

خوشخو با اشاره به برنامه‌ها برای گسترش پروازهای داخلی در فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: این بستر، بستر مناسبی است که ظرفیت پذیرش تعداد زیادی از پروازها را دارد. اما اینکه چه تعداد پرواز داخلی در این فرودگاه انجام شود، بسته به استقبال شرکت‌های داخلی دارد. نگرش عمومی و اقبال عمومی در این زمینه تعیین کننده است.

وی ادامه داد: تصور ما و ارزیابی‌های ما نشان می‌دهد که باید زمان منطقی سپری شود که این موضوع برای مردم و ایرلاین‌ها جا بیافتد و بتوان پروازهای داخلی این فرودگاه را افزایش داد.

معاون بهره‌برداری فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در پایان با اشاره به آمادگی این مجموعه برای میزبانی پروازهای بازگشت حجاج گفت: اولین پرواز بازگشت حجاج در فرودگاه امام خمینی (ره) شنبه ۲۶ ام مردادماه در ساعت ۲۲:۵۰ دقیقه انجام خواهد شد.

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.