| کد خبر: 184624 |

رییس اداره ‌برنامه‌ریزی وعملیات فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) خبر داد

۱۸۲ هزار نفر مسافر هوایی در هفته اول سفرهای نوروزی در فرودگاه امام (ره)

در هفته اول سفرهای نوروزی ۱۸۲ هزار و ۶۸۶ مسافر با یک هزار و ۱۶۳ پرواز در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) اعزام و پذیرش شدند.

تین نیوز

رییس اداره ‌برنامه‌ریزی وعملیات فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: در هفته اول سفرهای نوروزی ۱۸۲ هزار و ۶۸۶ مسافر با یک هزار و ۱۶۳ پرواز در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) اعزام و پذیرش شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از پایگاه خبری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)ُ، فاروق علیخانی از اعزام و پذیرش بیش از ۱۸۲ هزار و ۶۸۶ مسافر با یک هزار و ۱۶۳ پرواز در هفته اول سفرهای نوروزی ۱۳۹۸ در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: طرح سفرهای نوروزی در این فرودگاه از ۲۴ اسفند ماه ۱۳۹۷ شروع و تا پایان هفدهم فرودین ماه ادامه دارد.

وی گفت: از ۲۴ اسفند ماه تا پایان روز دوم فرودین ماه ۹۸ تعداد ۵۸۰ پرواز ورودی و ۵۸۳ پرواز خروجی در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) نشست و برخاست داشتند.

علیخانی با بیان اینکه تعداد مسافران ورودی و خروجی در هفته اول پروازهای نوروزی به ۱۸۲ هزار و ۶۸۶ نفر رسید، گفت: تعداد مسافران ورودی ۶۷ هزار و ۵۵۸ نفر و تعداد مسافران خروجی ۱۱۵ هزار و ۱۲۸نفر بود.

رییس اداره ‌برنامه‌ریزی وعملیات فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ابراز داشت: براساس درخواست های ارائه شده از سوی شرکت‌های هواپیمایی، تعداد مسافران و پروازها در روزهای آتی افزایش خواهد یافت.

 

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.