| کد خبر: 160937 |

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز:

◄ صدور نخستین روادید الکترونیکی در فرودگاه امام

رودگاه الکترونیک به عنوان پروژه‌ای بسیار مهم است که در حال حاضر بر روی آن کار می‌ کنیم، یکی دیگر از مهم‌ترین ماموریت‌های بخش IT در زمینه سایت و اپلیکیشن مسافران است.

تین نیوز

صبح امروز صدور نخستین روادید الکترونیکی هم‌زمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور شهرام آدم نژاد، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، حسین پناهی آذر معاون ایرانیان و امور مجلس در وزارت امور خارجه، سرهنگ مجید صمدی رئیس پلیس گذرنامه و مهاجرت نیروی انتظامی و برخی از مسئولان و مدیران شرکت شهر فرودگاهی افتتاح شد.

 

به گزارش خبرنگار تین نیوز، شهرام آدم نژاد در جمع خبرنگاران با تأکید بر اینکه امروز شاهد یک اتفاق بسیار مهم در راستای خدمت‌رسانی به مسافران در فرودگاه حضرت‌ امام هستیم، گفت: فرودگاه امام باید پیشران اتفاقاتی در رابطه با هوشمندسازی همه تقاضاهایی که در حوزه زیرساخت و خدمات است، باشد.

وی در ادامه مطلب فوق افزود: بخشی از این کار تحت پروژه «هوشمندسازی فرودگاه» است که بر روی این پروژه در حال کار هستیم.

این مقام مسئول در شهر فرودگاهی امام، اظهار داشت: دستگاه‌های گوناگونی در داخل فرودگاه حضرت امام(ره) در تلاش هستند تا بتوانند خدمات متعددی را به مسافران داخلی و خارجی ارائه دهند، در همین راستا اقدام خوبی وزارت امور خارجه با همکاری نیروی انتظامی برای صدور روادید الکترونیکی را آغاز کرده که می‌تواند بخشی از خدمات را در این فرودگاه تسریع ببخشد.

آدم نژاد در خصوص اینکه چه بخش‌هایی بعد از الکترونیکی روادید اولویت دارند، خاطرنشان کرد: چند موضوع اولویت بسیار زیادی برای ما دارد که یکی از آنها بحث «تابلو اطلاعات» است. این موضوع یکی از مهم‌ترین نیازهای ضروری مسافران است که بتوانند از طریق سایت شرکت و یاup  اطلاعات سفر خود را داشته باشند.

وی در ادامه افزود: حوزه‌های مانند پارکینگ، جانمایی محل‌های خدماتی در داخل ترمینال و ... در اولویت فناوری اطلاعات قرار دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.