| کد خبر: 188576 |

یک مقام مسئول در سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد:

فرود اضطراری یک هواپیمای ترکیش در فرودگاه مهرآباد

مدیرکل دفتر بررسی سوانح هوایی سازمان هواپیمایی کشوری از فرود اضطراری پرواز دهلی‌نو-استانبول هواپیمایی ترکیش در فرودگاه مهرآباد تهران به علت فوت یک مسافر خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل دفتر بررسی سوانح هوایی سازمان هواپیمایی کشوری  از فرود اضطراری پرواز دهلی‌نو-استانبول هواپیمایی ترکیش در فرودگاه مهرآباد تهران به علت فوت یک مسافر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسین رضایی‌فر، مدیرکل دفتر بررسی سوانح هوایی سازمان هواپیمایی کشوری فرود اضطراری هواپیمای ترکیش در فرودگاه مهرآباد تهران خبر داد و گفت: این پرواز از دهلی‌نو عازم استانبول بود و به علت وجود مسافر بدحال در پرواز، در مهرآباد به زمین نشست.

وی ادامه داد: پس از فرود هواپیما، اورژانس در این هواپیما حاضر شد و مشخص شد که متاسفانه مسافر، که یک مرد مسن بودف فوت کرده است.

رضایی‌فر افزود: اکنون جسد متوفی از هواپیما پیاده شده است و پس از انجام تشریفات قانونی مانند بررسی پزشکی قانونی، اداره گذرنامه و ... از فرودگاه امام خمینی (ره) به کشور متوفی اعزام خواهد شد.

مدیرکل دفتر بررسی سوانح هوایی سازمان هواپیمایی کشوری به وضعیت هواپیما در فرودگاه مهرآباد اشاره کرد و گفت: این هواپیما در حال دریافت سوخت است تا ادامه مسیر داده و به استانبول عازم شود.

این هواپیما از نوع بویینگ B۷۷۷-۳۰۰ بوده و دارای رجیستر TC-LKB است.

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.