| کد خبر: 187195 |

مدیر فرودگاه یاسوج تشریح کرد

◄ شرایط پرواز در فرودگاه یاسوج؛ 15 ماه پس از سانحه سقوط هواپیما

ما قبل از سانحه تلخ سقوط هواپیما در بهمن‌ماه سال 96 روزانه دو پرواز رفت‌وبرگشت داشتیم اما بعد از سانحه پروازها به دو پرواز در هفته کاهش پیدا کرد و متأسفانه این کاهش چشمگیر بود.

تین نیوز

مدیر فرودگاه یاسوج از تلاش مسئولان استانی در راستای افزایش پروازهای این فرودگاه خبر داد و گفت: ما قبل از سانحه تلخ سقوط هواپیما در بهمن‌ماه سال 96 روزانه دو پرواز رفت و برگشت داشتیم اما بعد از سانحه، به دو پرواز در هفته کاهش پیدا کرد و متأسفانه این کاهش چشمگیر تا حدودی متأثر از وضعیت روانی بعد از سانحه بود.  

علی محسنیان در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس هوایی تین‌نیوز در خصوص آخرین وضعیت پروازهای فرودگاه یاسوج که بعد از سانحه سقوط هواپیمایی آسمان پروازهای این فرودگاه مدتی طولانی قطع شده بود، توضیح داد: از دی‌ماه سال گذشته، فعلاً در فاز اول پروازهایمان از طریق هواپیمایی ماهان آغاز شد.

وی در ادامه سخنان خود اضافه کرد: در فاز اول، در طول هفته چهار پرواز رفت و برگشت در هفته برای مسیر تهران-یاسوج-تهران برنامه‌ریزی ‌شده است.

او توضیح داد: با توجه به اینکه یاسوج مرکز استان کهکیلویه و بویراحمد است، این فرودگاه قابلیت و پتانسیل بیشتری برای برقراری پروازها دارد.

به گفته مدیر فرودگاه یاسوج؛ بنا بر اعلام شرکت هواپیمایی آسمان که قبل از سانحه سقوط هر روز هفته به این فرودگاه پرواز داشت، ضریب اشغال پروازهای این ایرلاین، بالای 87 بود از همین رو کسانی که نسبت به این صنعت آگاهی دارند به خوبی می‌دانند که این آمار بسیار قابل قبول و با صرفه برای هر ایرلاینی است.

محسنیان فضای حاکم بر صنعت هوایی را متأثر از کمبود ناوگان دانست و افزود: مذاکره ما با ایرلاین ها برای افزایش بیشتر پروازهای فرودگاه یاسوج ما از طریق پیگیری‌های مسئولان استانی ادامه داد.

وی تأکید کرد: ما قبل از سانحه تلخ سقوط هواپیما در بهمن‌ماه سال 96 روزانه دو پرواز رفت‌وبرگشت داشتیم اما بعد از سانحه پروازها به دو پرواز در هفته کاهش پیدا کرد و متأسفانه این کاهش چشمگیر بود؛ این موضوع تا حدودی متأثر از وضعیت روانی بعد از سانحه بود.  

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.