| کد خبر: 1789 |

فرودگاه خرم‌آباد؛ مزیتی در توسعه ارتباطات استان لرستان

تین نیوز | وزیر راه‌وشهرسازی در سفر به استان لرستان از طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد بازدید کرد.
  به‌گزارش تین نیوز از روابط‌عمومی فرودگاه خرم‌آباد؛ عباس آخوندی که به همراه معاونین خود و به منظور افتتاح آزادراه پل زال – اندیمشک به استان لرستان سفر کرده بود؛ با حضور در فرودگاه خرم‌آباد از طرح توسعه این فرودگاه شامل تعریض و توسعه باند فرودگاه، پاویون و پایانه مجهز و مناسب مسافری دیدن کرد.
طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد با برآورد اعتبار 510 میلیارد ریالی از اواخر دی ماه سال جاری توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبياء در دست اجرا است و بنا بر پیش‌بینی‌های انجام شده تا سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
وزیر راه‌وشهرسازی در بازدید از طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد، بر حفظ پروازها در زمان اجرای این پروژه تاکید کرد و همچنین خواستار استفاده از تکنیک‌های روز در اجرای این پروژه شد.
آخوندی تقویت پروازهای کوتاه‌برد در کشور را ضروری خواند و بر تقویت این نوع پروازها در فرودگاه خرم‌‌آباد تاکید کرد.
وی با بیان اینکه محور اصلي توسعه، برقراري ارتباط بين كشورها و مناطق است، حمل‌ونقل هوایی را از ضروریات در این بخش ذکر کرد و خواستار توجه و تقویت آن بیش از گذشته شد.
 
آخوندی وجود فرودگاه خرم‌آباد در استان لرستان را مزیتی غیر قابل انکار در توسعه ارتباطات این استان خواند.
وی همچنین از افزایش چهار برابری پروازهای این فرودگاه طی دو سال اخیر ابراز رضایت و آن را نشان از پتانسیل موجود در استان لرستان عنوان کرد.
گفتنی است؛ در جریان این بازدید استاندار، مشاور پروژه و مدیر فرودگاه خرم‌آباد توضیحات لازم در خصوص طرح توسعه این فرودگاه را ارائه دادند.
یادآور می‌شود؛ در طرح توسعه، طول باند پرواز فرودگاه خرم‌آباد به میزان 300 متر و مقاومت آن به 65 ارتقا یافته و دو لایه روکش آسفالت به ضخامت حدود 12 سانتی‌متر اجرا خواهد شد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.