| کد خبر: 174802 |

◄ خلبان‌ها چه نقشی در فرآیند برندسازی ایرلاین‌ها دارند؟

در سال‌های اخیر و با رشد شبکه‌های اجتماعی در جوامع، خلبان‌ها در سراسر دنیا در زمینه برندسازی شخصی موفق بوده‌اند.

تین نیوز

برای پاسخ به این‌ پرسش باید به برندسازی شخصی اشاره کرد. برندسازی شخصی فرایندیست که توسط افراد و تخصص‌شان مثل برندهای تجاری علامت‌گذاری می‌شوند. به علاوه  این فرایند به صورت ایجاد یک دارایی که به فرد خاصی تعلق دارد نیز تعریف می‌شود  که پیکر، پوشش، ظاهر فیزیکی و زمینه‌های دانش را در برمی‌گیرد.

اما برندسازی شخصی، فقط به این موارد محدود نمی‌شود و منجر به یک احساس منحصربه‌فرد تشخیص  به یاد ماندنی و ایده‌آل در صاحب برند می‌شود.

در سال‌های اخیر و با رشد شبکه‌های اجتماعی در جوامع، خلبان‌ها در سراسر دنیا در زمینه برندسازی شخصی در شبکه موفق بوده‌اند.

جنس متفاوت حرفه، مناظر منحصربه‌فرد جهان پیرامون و از همه مهم‌تر، علاقه خلبانان به هنر عکاسی، سبب شد تا خلبان‌های ایرلاین‌ها و مخصوصا خلبان‌های خانم، علاوه بر موفقیت در برندسازی شخصی به‌عنوان سلبریتی و پرچم‌داران شبکه‌های اجتماعی مطرح شوند.

در این میان ایرلاین‌ها می‌توانند از فضای موجود به سود برندسازی خود بهره‌برداری کرده و از شهرت خلبان‌های خود در جهت تقویت حس اعتماد مسافر به مخاطب استفاده کنند.

خلبان به‌عنوان فرمانده هواپیما، تنها جایگاه اعتماد در ذهن مسافر است و مهمانداران نقش حامی و یاری‌دهنده را ایفا می‌کنند.

خلبان تنها فردی است که تمامی سرنشینان هواپیما به دانش، نکته‌سنجی و مدیریت بحران این شخص ایمان دارند. این اصول که جایگاه خلبان را می‌سازد، فاکتورهای مهم برندسازی ایرلاین است.

نکته جذاب برندسازی ایرلاین با تکیه بر برندسازی شخصی این است که مدیر برندسازی ایرلاین می‌تواند با جهت‌دهی بر صفحات مجازی خلبان‌ها، استراتژی برندسازی شرکت را گسترش دهد.

مشاور برندسازی و ارتباطات هوانوردی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.