| کد خبر: 168638 |

◄ میز خدمت در تمام فرودگاه‌های پرترافیک کشور

میز خدمت در تمام فرودگاه‌های پرترافیک کشورتا پایان سال 97راه اندازی می‌شود.

تین نیوز

مسئول پیگیری، راه‌اندازی و نظارت بر میزخدمت و امور مرتبط با منشور حقوق شهروندی در نظام اداری در ستاد و فرودگاه‌های کشور بابیان اینکه اکنون میز خدمت در دو فرودگاه مهرآباد و مشهد راه‌اندازی شده و مورد استقبال قرارگرفته است، از برنامه‌ریزی برای فعال کردن میز خدمت در تمام فرودگاه‌های پرترافیک تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، بهمن باقری مدیر نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی کشور که اخیرا با ابلاغ ریس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با حفظ سمت، مسئول پیگیری، راه‌اندازی و نظارت بر میزخدمت و امور مرتبط با منشور حقوق شهروندی در نظام اداری در ستاد و فرودگاه‌های کشور شده است، عنوان کرد: بخشی از وظایف محول شده به من در مسئولیت جدید، در راستای ارتقای سطح کیفیت خدمات فرودگاهی (ASQ) است. ASQ روش سنجش کیفیت خدمت‌رسانی به مسافران است و میز خدمت نیز یکی از مقوله‌های خدمت‌رسانی و در راستای ارائه تسهیلات به مراجعان و مسافران است.

باقری بابیان اینکه طرح ASQ در راستای حقوق شهروندی و تکریم ارباب‌رجوع (مسافران) راه‌اندازی شده است، گفت: میز خدمت محلی برای پاسخ به پرسش‌های مسافران در حوزه‌های مختلف است که رضایتمندی ارباب‌رجوع از خدمت‌رسانی فرودگاه را افزایش می‌دهد.

مدیر نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی کشور بابیان اینکه تجربه راه‌اندازی میز خدمت در دو فرودگاه مهرآباد و مشهد موفقیت‌آمیز بوده است، افزود: هرسال در ایام حج و نوروز نیز که با حجم بالای مسافران و پروازها مواجه هستیم، میزهای خدمت موقت را راه‌اندازی می‌کنیم که با استقبال خوبی همراه هستند. تا پایان سال جاری در نظر داریم میزهای خدمت دائمی را در سه فرودگاه پرترافیک اصفهان، شیراز و تبریز راه‌اندازی کنیم.

وی گفت: فعالیت میزهای خدمت فرودگاه‌ها سالی دو بار مورد ارزیابی کارشناسان قرار می‌گیرد. همچنین از فرم‌های نظرسنجی مسافران نیز برای ارزیابی و امتیازدهی میزهای خدمت استفاده می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.