| کد خبر: 163019 |

◄ بلیت هواپیما را از مراکز معتبر خریداری کنید

معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری از مسافران خواست بلیت‌های هواپیما را از مراکز معتبر و دارای مجوز خریداری کنند.

تین نیوز

معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری از مسافران خواست بلیت‌های هواپیما را از مراکز معتبر و دارای مجوز خریداری کنند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، مرتضی دهقان به آماده‌سازی پروازهای نوروزی امسال اشاره کرد و گفت: در ایام نوروز امسال نیز از توان بیش از 63 فرودگاه داخلی استفاده خواهیم کرد و 16 شرکت داخلی با 162 فروند هواپیمای فعال و بیش از 24 هزار صندلی خدمات ارائه خواهند داد همچنین علاوه بر شرکت‌های هواپیمایی داخلی 53 شرکت هواپیمایی خارجی نیز به 85 فرودگاه در خارج از کشور پرواز نوروزی برقرار خواهند کرد.

وی ادامه داد: امسال با توجه به تقاضای بازار، افزایش بیش از 10 درصدی در پروازها را شاهد خواهیم بود.

دهقان با تأکید بر ضرورت پاسخگویی شفاف به مسافران و انتظارات شرکت‌های هواپیمایی گفت: دستورالعمل حقوق مسافر نیز تکلیف شرکت‌های هواپیمایی را مشخص کرده است و با پایبندی به شرایط مندرج در دستورالعمل بسیاری از شکایت‌ها کاهش خواهد یافت.

معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری بابیان اینکه فهرست دفاتر و سایت‌های دارای مجوز بر روی سایت سازمان قابل‌دسترس است از مسافران نوروزی خواست تا بلیت خود را از دفاتر خدمات مسافرت هوایی معتبر و سایت‌های دارای مجوز خریداری و در صورت مشاهده هرگونه تخلف به سامانه حقوق مسافر به آدرسwww.CAO.ir مراجعه و شکایت خود را ارسال کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.