| کد خبر: 149322 |

برنامه جامع همکاری‌های بین‌المللی هوایی تدوین شد

با هدف توسعه صنعت هوافضای کشور، برنامه‌ای جامع در شرایط پساتحریم، برای همکاری‌های بین‌المللی هوایی و هوانوردی بین ایران و کشورهای صاحب و متقاضی فناوری تدوین شد.

تین نیوز

دبیر ستاد توسعه صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری گفت: با هدف توسعه صنعت هوافضای کشور، برنامه ای جامع در شرایط پساتحریم، برای همکاری های بین المللی هوایی و هوانوردی بین ایران و کشورهای صاحب و متقاضی فناوری تدوین شد.

به گزارش ایسنا، منوچهر منطقی، دبیر ستاد توسعه صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری در خصوص توسعه همکاری های بین المللی هوایی، بیان کرد: به منظور تحقق این امر و توسعه صنعت هوافضای کشور و با توجه به فشار فناوری و کشش بازار که از جمله الزامات فعالیت در این صنعت است، برنامه ای برای همکاری های بین المللی در این حوزه تدوین کرده ایم.

وی افزود: در برنامه تدوین شده به جذب سرمایه خارجی در این حوزه و توسعه شرکت های دانش بنیان داخلی نیز توجه ویژه ای صورت گرفته است.

به گفته منطقی، در این برنامه با هدف مقاوم سازی اقتصاد کشور، در حوزه طراحی و ساخت برخی از محصولات مورد نیاز صنایع هوایی کشور و ناوگان موجود در خطوط هوایی ایران نیز اقداماتی صورت گرفت.

بر اساس اعلام روابط عمومی معاونت علمی، وی همچنین تصریح کرد: در همین راستا تقویت بخش تعمیر، نگهداری و نوسازی هواپیماها و بالگردها نیز مورد توجه قرار گرفته است.

 

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.