| کد خبر: 130154 |

فرودگاه کاشان مجوز بهره برداری فرودگاهی گرفت

تین نیوز

در مراسمی که با حضور رئیس، معاونان و مدیران سازمان هواپیمایی کشوری، فرماندار، شهردار و مدیرکل فرودگاه کاشان برگزار شد فرودگاه کاشان اولین مجوز بهره برداری فرودگاهی خود را دریافت.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، در این جلسه علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری بر تاثیر بی بدیل حمل و نقل هوایی در توسعه مناطق تاکید کرد و گفت: در حال حاضر توسعه حمل و نقل هوایی نسبت به سایر شقوق حمل و نقل مورد توجه جدی قرار گرفته چرا که بازگشت سرمایه زودتر و سرعت بهره برداری در این بخش بالاتر است.

 

وی خاطرنشان کرد: مجوزی که امروز اعطا شد بیانگر مجوز ورود فرودگاه کاشان به بازار کسب و کار است و بهره برداری بهینه از این فرودگاه مستلزم برخورداری از ساختار مدیریت مناسب بوده و باید براساس نوع ساختار عمل شود.

 

عابدزاده افزود: ظرفیت کاشان به لحاظ موقعیت اقتصادی، گردشگری، سیاسی و ... بالاست برهمین اساس لازم است طرح جامع مناسب برای این فرودگاه در نظر گرفته شود و پیشنهاد می شود در این طرح برنامه درازمدت ترسیم کنید.

 

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با تاکید بر اداره فرودگاه کاشان به صورت حرفه ای، تصریح کرد: یکی از ملاک های توسعه فرودگاه ها مدیریت حرفه ای است که می تواند علی رغم وجود مشکلات زمینه توسعه و بهره برداری را فراهم آورد.

 

وی در پایان خواستار اهتمام به حقوق مشتریان و رضایتمندی مسافران، عدم تبعیض نسبت به ذی نفعان، توسعه زیرساختها، شفافیت عملکرد اقتصادی و بازرگانی فرودگاه و حرکت رو به توسعه با محوریت قوانین و مقررات سازمان هواپیمایی کشوری شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.