| کد خبر: 129059 |

دیدار مسئولان وکارکنان شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با جانبازان آسایشگاه میلاد

تین نیوز

امروز 11اردیبهشت 1396مصادف با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) وروز جانباز وروزجهانی  کارگر، مسئولان وفرماندهان نظامی وانتظامی وتعدادی از کارکنان شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با جانبازان آسایشگاه میلاد شهریار دیدار وروز آنها را تبریک گفتند .

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی وامور بین الملل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به همین مناسبت مراسم جشن باشکوهی با حضور جانبازان عزیز در بیمارستان میلاد شهریار برگزار شده بود که تعدادی ازمسئولان و کارکنان شهر فرودگاهی نیز دراین مراسم حضور پیدا کردند.

 

دکتر آقایی رئیس بیمارستان با تبریک این ایام خجسته اظهار داشتند : فرا رسیدن سالروز ولادت سه اختر تابناک هستی حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار و حضرت ابوالفضل العباس (ع) روز جانباز و امام سجاد (ع) را به جانبازان عزیز تبریک می گویم . براستی عباس علیه السلام بزرگ جانباز تاریخ انسانیت است که صحنه کربلا را تجلیگاه ایثار و جانبازی نمود ، فداکاری های برادر رشید امام حسین علیه السلام در تاریخ بشر مانندی ندارد. دست حیدرآسای عباس علیه السلام شعر زیبای عشق و ایثار در راه ولایت را با خون سرخ بر زمین تفتیده، کربلا نگاشت، و راه و رسم عاشقی و شیوه جانبازی را به جهانیان آموخت. جانبازان ما نیز به پیروی از مولای خود حضرت عباس (ع) در راه اسلام ومیهن اسلامی ، از همه چیز خود گذشتند و درس ایثار و وفاداری را از عباس (ع) آموختند و ما به داشتن چنین جانبازانی افتخار می کنیم .

 

سپس سرهنگ علی خبیری فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی  شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه، آرزوی سلامتی وشاد کامی برای این عزیزان راآرزوکرد وگفت: در حال حاضر ما هرچه داریم به برکت خون شهیدان ورشادتهای شما جانبازان عزیزمی باشد وما واقعا شرمنده شما هستیم وافتخار می کنیم وبه خود می بالیم که در کنار شما هستیم اگر رشادتهای شما  وجان فشانی های شهدا ورهنمودهای رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) نبود معلوم نبود ما الان چه سرنوشتی داشتیم پس به شما افتخارمی کنیم وبه خود می بالیم در کنار شما هستیم .

 

در پایان مراسم از تعدادی از جانبازان تقدیر بعمل آمد .

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.