| کد خبر: 131258 |

حضور 8 کشور در کنفرانس بین‌المللی پیشرفت‌های اخیر در مهندسی راه‌آهن

تین نیوز

8 کشور شامل اسپانیا، انگلیس، آلمان، فرانسه، بلژیک، چین، اوکراین، روسیه و اتریش در پنجمین کنفرانس بین‌المللی پیشرفت‌های اخیر در مهندسی راه‌آهن حضور یافتند.

 

به گزارش ایسنا، سید سعید فاضل، رئیس دانشکده مهندسی راه‌آهن دانشگاه علم و صنعت امروز در حاشیه دومین روز از پنجمین کنفرانس بین‌المللی پیشرفت‌های اخیر در مهندسی راه‌آهن، در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: تمام کارگاه‌های آموزشی به صورت شفاهی و پوستر در دانشگاه علم وصنعت برگزار می‌شود.

 

وی افزود: از 8 کشور شامل اسپانیا، انگلستان، آلمان، فرانسه، بلژیک، چین، اوکراین، روسیه و اتریش در این کنفرانس حضور یافته‌اند که 6 سخنرانی کلیدی نیز ارائه شد.

 

فاضل ادامه داد: دبیرخانه کنفرانس از مهرماه سال 95 آغاز به کار کرد و در مرحله اول 315 چکیده مقاله دریافت شد که پس از داوری‌ها، 222 مقاله حائز شرایط برای دریافت مقالات نهایی شناخته شد، مجدد با داوری‌هایی که انجام شد، 145 مقاله در سه بخش ارائه شفاهی،‌ پوستر و چاپ در مجموع مقالات انتخاب شدند که امروز شاهد ارائه مقالات هستیم.

 

رئیس پنجمین کنفرانس بین‌المللی پیشرفت‌های اخیر در مهندسی راه‌آهن با بیان اینکه این کنفرانس هر دو سال برگزار می‌شود، گفت: این کنفرانس از سال 2009 تاکنون به صورت مرتب در دانشکده مهندسی راه‌آهن برگزار شده است و با توجه به اینکه تعداد زیادی از محققان خارجی علاقه‌مند هستند که این کنفرانس در کشورهای آنها برگزار شود، امکان دارد این کنفرانس حتی سال آینده در یک کشور خارجی (کشورهایی که شرکت کردند) برگزار شود.

 

فاضل افزود: از طرفی سال گذشته با اوکراین تفاهم‌نامه امضا کردیم که علاقه‌مند هستند امسال دوباره این تفاهم‌نامه را تثبیت کنیم و حتی تبادل دانشجو داشته باشیم.

 

به گزارش ایسنا، پنجمین کنفرانس بین‌المللی پیشرفت‌های اخیر در مهندسی راه آهن (ICRARE 2017) با حضور وزیر راه و شهرسازی، ، بیست و پنجم اردیبهشت ماه 1396 در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین‌المللی تهران افتتاح شد.

 

این کنفرانس توسط دانشکده مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت و با همکاری راه آهن جمهوری اسلامی و تمام مراکز دانشگاهی، تحقیقاتی و صنعتی مرتبط با این حوزه، همزمان با «پنجمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی، صنایع و تجهیزات وابسته در کشور»، برگزار شد.

 

خط و سازه‌های ریلی، ناوگان ریلی، حمل‌ونقل ریلی، راه‌آهن برقی و سیگنالینگ، سیستم راه‌آهن شهری، اقتصاد و سیاست‌گذاری ریلی، توسعه پایدار و ایمنی و بهره‌وری، محورهای تخصصی پنجمین کنفرانس بین‌المللی پیشرفت‌های اخیر در مهندسی راه آهن بود.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.