| کد خبر: 266777 |

تلاش وزارت راه و شهرسازی برای تکمیل کریدور سواحل جنوبی کشور

نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه عملکرد وزارت راه و شهرسازی در استان خوزستان به ویژه بخش جاده‌ای مناسب است بر رفع مشکلات واگذاری زمین در مناطق آزاد برای تولید مسکن تاکید کرد.

تین نیوز

نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه عملکرد وزارت راه و شهرسازی در استان خوزستان به ویژه بخش جاده‌ای مناسب است بر رفع مشکلات واگذاری زمین در مناطق آزاد برای تولید مسکن تاکید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی جلیل مختار نماینده مردم آبادان  در خصوص عملکرد وزاتخانه در موضوع مسکن، گفت: قانون مناطق آزاد با قانون جهش تولید مسکن در موضوع واگذاری برای احداث مسکن مشکلاتی دارد که این موضوع و رفع مشکلات واگذاری زمین در مناطق آزاد را برای اجرای قانون جهش تولید مسکن بارها به وزارت راه و شهرسازی اعلام شده است.

نماینده مجلس ادامه داد: با پیگیری‌های متعدد و پیگیری‌های وزارت راه و شهرسازی برای تملک اراضی در مناطق آزاد مشکلات همچنان به قوت خود باقی است که وزیر راه و شهرسازی قول مساعد داده است تا مشکلات واگذاری زمین در مناطق آزاد را برای موضوع تولید مسکن رفع کند.

مختار در خصوص عملکرد وزارت راه و شهرسازی در توسعه زیر ساخت‌های حمل و نقلی در دولت سیزدهم توضیح داد: در توسعه مدهای حمل و نقلی به ویژه جاده‌ای در کمتر از ۳ سال گذشته عملکرد به نسبت مناسب بوده است. تعریض جاده خضر نبی، تکمیل جاده اروند کنار- آبادان برای تکمیل کریدور سواحل جنوبی کشور، روکش جاده‌های مواصلاتی توسط سازمان راهداری در استان خوزستان بخشی از نکات قابل توجهی است که توسط وزارت راه و شهرسازی انجام شده است.

وی گفت: روکش آسفالت در جاده های استان به ویژه جاده های روستایی استان روند مناسبی دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.