| کد خبر: 244134 |

◄ چگونه اندوخته های بازنشستگان راه آهن در صندوق بازنشستگی به باد رفت؟

چگونه گویا ۱۵۸ شرکت از سرمایه بازنشستگان تشکیل داده اند که ۱۵۲ شرکت زیانده هستند آن هم با کارمندانی به قول‌ مدیر عامل صندوق بازنشستگان با حقوق های نجومی؟

تین نیوز

در حالی که نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس گفته «پولی که به بازنشستگان داده می شود تکریم زحمتی است که آن فرد در دوران خدمت انجام داده و ما باید حقوق آنان را بر اساس عدالت و به طور کامل پرداخت شود» رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان راه آهن تهران می گوید: بهتر است نمایندگان گروه تحقیق و تفحص تشکیل داده و در مورد اندوخته های برباد رفته بازنشستگان تحقیق کنند؟

به گزارش تین نیوز، آن چنان که خبر گزاری آنا روز 24 خرداد نوشت، محسن زنگنه نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی بررسی گزارش کمیسیون برنامه و بودجه مبنی بر عملکرد دستگاه ها در ثبت حقوق و مزایای کارکنان خود در سامانه حقوق و دستمزد و سامانه پاکنا اظهار داشت: پولی که به بازنشستگان داده می شود تکریم زحمتی است که آن فرد در دوران خدمت انجام داده و ما باید حقوق آنان را بر اساس عدالت و به طور کامل پرداخت کنیم.

به دنبال این اظهار نظر، رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان راه آهن تهران گفت: متاسفانه نماینده مجلس تصور می نمایند که حقوق بازنشستگان از لطف دولت کریمه می باشد و ایشان هم به عنوان نماینده خیرخواه، خواهان تکریم بازنشستگان هستند.

محمود حشمتی عنوان کرد: جناب آقای نماینده مجلس؛ بازنشستگان کارمندان زحمت کشیده ای هستند به خصوص بازنشستگان راه آهنی که با خون و جان خود مدت 30 سال درصدی از حقوق آنها و نیز درصد بیشتری از سازمان متبوعه آنان کسر شده  و به حساب صندوق بازنشستگان واریز شده تا در ایام پیری و بازنشستگی دغدغه زندگی و بیماری خود و عائله  را نداشته باشند.

وی افزود: این مقادیری که از هر بازنشسته ای کسر شده در هر کشوری در تمامی گیتی تبدیل به ثروت عظیمی شده که حتی دول مترقی از این صندوق در مواقع مقتضی استقراض می نمایند و سپس با سود مبالغ آن را برمی گردانند ولی باید ببینیم در کشور جمهوری اسلامی ایران چه به سر این اندوخته بازنشستگان آمده است که همگان، آنان را مستحق کمک و اعانه بگیر می نگرید.

این بازنشسته راه آهن اظهار کرد: جناب نماینده مجلس بهتر نیست شما و سایر نمایندگان گروه تحقیق و تفحص تشکیل داده و در مورد اندوخته های برباد رفته بازنشستگان تحقیق بفرمایید که چگونه گویا ۱۵۸ شرکت از سرمایه بازنشستگان تشکیل داده اند که ۱۵۲ شرکت زیانده هستند آن هم با کارمندانی به قول مدیر عامل صندوق بازنشستگان با حقوق های نجومی؟

او ادامه داد:  این است میزان بزرگواری و محبت شما و سایر نمایندگانی که احیانا از صمیم قلب نگران حال بازنشستگان می باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.