| کد خبر: 235189 |

◄ گرانی فروشی ایرلانی ها ادامه دارد

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متاسفانه علی رغم جلسات متعدد تشکیل شده برای کنترل نرخ بلیط هواپیما همچنان ایرلاین ها به گران فروشی خود در اکثر مسیرها ادامه می دهند.

تین نیوز

اسماعیل حسین زهی با اشاره به افزیش نرخ ایرلاین ها به ویژه در ایام اربعین، بیان کرد: متاسفانه شاهد هستیم که از مدتی پیش روند افزایش نرخ ایرلاین ها در همه مسیرهای بین استانی رخ داده و اکنون نیز در ایام اربعین ایرلاین ها به گران فروشی خود به زائران کربلا نیز ادامه می دهند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، وی در ادامه اظهار کرد: علی رغم جلسات متعددی که برای کنترل نرخ بلیط هواپیما تشکیل شده است اما هنوز آژانس ها به گران فروشی خود ادامه داده و به بهانه استفاده ۶۰ درصدی از ظرفیت هواپیما نرخ ها را چند برابر کرده اند. در ایام اربعین نیز این افزایش چند برابری را علی رغم تعیین نرخ مصوب از سوی سازمان هواپیمایی کشوری شاهد هستیم.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این افزایش قیمت برای بخش زیادی از جامعه مقرون به صرفه نیست و عملا دسترسی به هواپیما را برای این قشر ناممکن ساخته است. لازم است دولت و مجلس ورود جدی برای کنترل نرخ ایرلاین ها داشته باشند.

وی در ادامه تاکید کرد: از سوی دیگر می توان با اندیشیدن تمهیدات و تدابیر لازم امکان بازگشت زائران اربعین را از طریق خطوط ریلی به کشور فراهم کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.