| کد خبر: 225531 |

سمنان- فیروزکوه به قتلگاه مردم تبدیل شده است

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با گلایه از تاخیر در بهره‌برداری از برخی پروژه‌های راه‌سازی گفت: جاده فیروزکوه- سمنان به قتلگاه مردم تبدیل شده است.

تین نیوز

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با گلایه از تاخیر در بهره‌برداری از برخی پروژه‌های راه‌سازی گفت: جاده فیروزکوه- سمنان به قتلگاه مردم تبدیل شده است.

به گزارش تین نیوز، عباس گلرو در نشست شورای حمل و نقل و مسکن استان سمنان که با حضور وزیر راه برگزار شد اظهار کرد: بیشترین میزان مطالبه‌گری مردم در حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه مقوله راه و شهرسازی است.

وی با بیان اینکه در سمنان پروژه‌های زیادی معطل مانده اند که عمدتاً اعتبار ندارند افزود: بیمارستان ۸۵ تخت خوابی مهدیشهر ۱۰ سال است که معطل مانده و قرار است در دهه‌ی فجر امسال با تاخیر افتتاح شود.

این نماینده مردم با بیان اینکه جاده فیروزکوه- سمنان به قتلگاه مردم تبدیل شده است خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم متاسفانه جان خودشان را در این محور از دست داده اند و هر زمان در این مسیر به سمت تهران تردد می کنیم شاهد تصادفات هستیم.

 وی با انتقاد از برخی تعلل‌ها در واگذاری زمین از سوی دستگاه‌های مرتبط افزود: شهرک صنفی مهدی شهر 10 سال است که بلاتکلیف مانده و قرار است زمینی به آنها بدهند چرا این اقدامات انجام نمی شود؟

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه با اشاره به کمبود اعتبارات در پروژه‌ها گفت: ما در بسیاری از پروژه‌ها با مشکل تامین اعتبارات مواجه‌ایم این در حالی است ایران کشوری نیست که منابع اندکی داشته باشد.

وی با طرح این پرسش که بهسازی ورودی شهر را چه کسی جز راه و شهرسازی و حمل و نقل جاده‌ای باید انجام دهد؟  گفت: در ابتدای تصدی‌گری نمایندگی سمنان،  مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با مدیران حوزه عمرانی سمنان نشستی داشتیم و در آن نشست نیز مطرح شد که بیشترین مشکلات این منطقه در حوزه راه و شهرسازی است برای مثال می توان به ورودی شهر سمنان اشاره کرد.

گلرو با بیان اینکه مسکن مهر امروز برای مردم مشکلات بسیاری ایجاد کرده است ادامه داد: مردم سمنان مطالبات جدی زیادی در حوزه راه دارند که یکی از آنها، کریدور شمال به جنوب و محور فیروزکوه به سمنان است که می تواند شمال را به جنوب متصل و سمنان را از این منظر و از این بست خارج کند.ازسوی دیگر محور کیاسر و همچنین دوآب به مهدیشهر نیز با مشکلاتی روبرو است که در کنار محور سمنان- معلمان می بایست مد نظر مسئولان استانی و کشوری در وزارت راه قرار گیرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.