| کد خبر: 220491 |

حسین‌زهی: باید بر نرخ ایرلاین‌ها نظارت شود

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که باید نظارت عالی‌ای بر روی نرخ بلیت هواپیماها اعمال شود.

تین نیوز

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که باید نظارت عالی‌ای بر روی نرخ بلیت هواپیماها اعمال شود.

یه گزارش تین نیوز، اسماعیل حسین‌زهی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اخبار منتشر شده در خصوص افزایش قیمت بلیت هواپیما بیان کرد: از  نظر بنده افزایش قیمت بلیت هواپیما با توجه به وضعیت اقتصادی مردم و فشاری که از ابعاد مختلف به جامعه در حال تحمیل است غیرقابل قبول است. از سوی دیگر حتی قیمتی که اکنون برای بلیت هواپیما اعلام شده و چند ماه پیش نیز شاهد افزایش قیمت بلیت‌ها بودیم، قابل قبول نبوده و نیاز به نظارت جدی دارد.

این عضو کمیسیون عمران در ادامه اظهار کرد: ما شاهد هستیم که اکنون بلیت هواپیما از یک شهر به شهر دیگر در بازه قیمتی ۳۰۰ هزار تومان تا ۹۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد که این روال اصلا قابل قبول نیست. وزارت راه و شهرسازی باید به این موضوع ورود پیدا کرده و نظارت جدی بر قیمت‌ها داشته باشد.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: افزایش قیمت‌ها در حوزه هوایی به هیچ وجه قابل قبول نیست. برای آحاد مردم حمل و نقل عمومی باید در دسترس باشد. نمی‌توان با افزایش قیمت قشری از جامعه را از سرویس‌های هوایی محروم کرد.

حسین‌زهی در ادامه تاکید کرد: باید نظارت عالی بر این حوزه اعمال شود. این‌که گفته می‌شود هزینه ایرلاین‌ها بر حسب دلار است و باید پول آن را از مردم بگیرند به هیچ وجه قابل قبول نیست. کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی این موضوع را با جدیت دنبال خواهد کرد.

در حالی که هفته گذشته اعلام شده بود که از اول آبان ماه نرخ بلیت پروازها افزایش پیدا می کند، روز گذشته رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از لغو نرخ نامه جدید اعلام شده برای پروازهای داخلی خبر داد و گفت: افزایش قیمتی از آبان ماه اتفاق نمی‌افتد.

زنگنه رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت که مقرر شد تا نشستی با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار کنیم و درباره چگونگی تغییر قیمت بلیت هواپیما تصمیم گیری شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.