| کد خبر: 211160 |

بروز حوادث متوالی در آزادراه تهران-شمال؛ مشاوران و مجریان پروژه پاسخگو باشند

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: قطعا مشاوران و مجریان پروژه آزادراه تهران-شمال باید پاسخگو باشند که آیا مطالعات کارشناسی و دقیق درباره وضعیت گسل های موجود در مسیر آزادراه و وضعیت رانش کوه در این منطقه صورت گرفته است.

تین نیوز

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: قطعا مشاوران و مجریان پروژه آزادراه تهران-شمال باید پاسخگو باشند که آیا مطالعات کارشناسی و دقیق درباره وضعیت گسل های موجود در مسیر آزادراه و وضعیت رانش کوه در این منطقه صورت گرفته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از خانه ملت، سیداحسن علوی نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس  با اشاره به تداوم بروز حادثه در آزادراه تهران-شمال و انسداد این آزادراه، گفت: در چند ماه اخیر چندین بار شاهد بروز حادثه رانش کوه و تخریب دیواره کناره آزادراه بوده ایم که این مسئله مقداری نگران کننده است.

 

بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس از پروژه آزادراه تهران- شمال

بروز حوادث متوالی در آزادراه تازه تأسیس تهران-شمال تعجب آور است

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اجرای طرح آزادراه تهران-شمال توسط بنیاد مستضعفان صورت گرفته و وزارت راه و شهرسازی مجری نبوده است، از طرف دیگر بروز حوادث متوالی در آزادراه تازه تأسیس تهران-شمال تعجب آور است و قطعا باید رسیدگی جدی در این رابطه صورت گیرد تا شاهد بروز حوادث مشابه در روزها و ماه های آتی نباشیم.

علوی ادامه داد: آزادراه تهران-شمال با هزینه بسیار بالایی اجرایی و عملیاتی شد، به طوری که هزینه مصرفی در این پروژه 5 یا 6 برابر هزینه ساخت یک آزادراه معمولی بوده است، بنابر این این توقع می رود که مدام ما شاهد بروز حادثه در این آزادراه نباشیم و آزادراه بر اساس اصول دقیق، کارشناسی و به روز دنیا ساخته شده باشد.

این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: قطعا مشاوران و مجریان پروژه آزادراه تهران-شمال باید پاسخگو باشند که آیا مطالعات کارشناسی و دقیق درباره وضعیت گسل های موجود در مسیر آزادراه و وضعیت رانش کوه در این منطقه صورت گرفته است.

وضعیت کنونی آزادراه تهران-شمال و بروز مداوم حادثه به هیچ وجه قابل قبول نیست

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس افزود: وضعیت کنونی آزادراه تهران-شمال، بروز حادثه در این مسیر و انسداد متداول آزادراه به هیچ وجه قابل قبول نیست و مجریان و متولیان این حوزه باید چاره ای را برای این مسئله بیاندیشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.