| کد خبر: 203498 |

نماینده ساوه: لغو پروازها حداقل کاری بود که باید انجام می شد

نماینده ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: کشور در روزهای اخیر در شرایط خاصی قرار داشت و حداقل کاری که باید انجام می شد این بود که پروازها لغو می شد تا حادثه سقوط هواپیما رخ ندهد.

تین نیوز

نماینده ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: کشور در روزهای اخیر در شرایط خاصی قرار داشت و حداقل کاری که باید انجام می شد این بود که پروازها لغو می شد تا حادثه سقوط هواپیما رخ ندهد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، محمدرضا منصوری با بیان اینکه سقوط هواپیمای مسافربری به مقصد کیف اوکراین ساعاتی پس از حمله موشکی ایران به پایگاه‌های نظامی امریکا در عراق صورت گرفت، بیان کرد: شخص رییس جمهور باید ابعاد این موضوع را شفاف با مردم مطرح کند، افزود: مسلما باید برای سیستم دفاعی کشور افرادی گماشته شوند که در گذشته کارآمدی خود را نشان داده باشند، اما متاسفانه شاهدیم در برخی سیستم ها و پست ها افراد بواسطه ارتباطات گماشته می شوند که کار را به درستی انجام نمی دهند و همین امر به اعتبار و نام کشور ضربه وارد می کند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان امر باید درخصوص این حادثه رخ داده از مردم عذرخواهی کنند، افزود: بویژه اینکه درخصوص حادثه کرمان و درگذشت شماری از هموطنانمان نیز که به دلیل مدیریت نشدن شرایط رخ داد، عذرخواهی صورت نگرفت.

این نماینده مجلس بیان کرد: مسلما دولت باید خاطیان این موضوع را به دلیل پیش‌بینی نکردن شرایط و لغو پروازها برکنار کند و با عوامل این فاجعه نیز برخورد لازم صورت گیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.