| کد خبر: 196810 |

پیشنهاد «بازگشت شرکت هپکو به دولت» را دنبال می‌کنیم

نماینده مردم اراک در مجلس گفت: پیشنهاد فسخ قرارداد با سهامدار فعلی و بازگشت شرکت هپکو به دولت را دنبال می‌کنیم.

تین نیوز

نماینده مردم اراک در مجلس گفت: پیشنهاد فسخ قرارداد با سهامدار فعلی و بازگشت شرکت هپکو به دولت را دنبال می‌کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، علی‌اکبر کریمی اظهار کرد: روز گذشته طی نشستی با حضور معاون وزیر اقتصاد و رئیس سازمان خصوصی سازی، معاونین این سازمان، نمایندگان مردم اراک در مجلس، معاون و مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، مدیران و مسوولان ذی ربط نحوه رفع کلیات مسائل و مشکلات شرکت هپکو مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

وی افزود: از  مباحث مطرح شده در این نشست پرداخت حقوق معوقه پرسنل شرکت هپکو از سوی بانک ملی و تغییر سهامدار این شرکت بود که مقرر شد اطلاع‌رسانی به صورت متمرکز از سوی استانداری مرکزی صورت گیرد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در خانه ملت تصریح کرد: هم اکنون با کنسرسیوم معدنی مذاکره می‌شود و هنوز مذاکرات به سرانجام نرسیده است و مشخص نیست تا چند روز به طول بینجامد، چرا که باید پروسه حقوقی و قانونی طی شود.

کریمی اظهار داشت: با توجه به اینکه احتمال می‌دهیم این مذاکره به سرانجام نرسد بحث پیشنهاد «فسخ قرارداد با سهامدار فعلی و بازگشت شرکت هپکو به دولت» را دنبال می‌کنیم که بر اساس این پیشنهاد شرکت هپکو به مدت شش ماه تا یک سال و یا بیشتر در اختیار دولت قرار می‌گیرد تا زمانی که شرایط مساعد شود و سهامدار واجد شرایط و صلاحیت معرفی شود شرکت هپکو از اختیار دولت خارج و به سهامدار جدید واگذار شود.

وی تاکید کرد: زمانی که تصمیم بر آن شود که شرکت هپکو به دولت بازگردد و یا به سهامدار جدید واگذار شود، پرونده سهامدار فعلی «احمدپور»  بسته می‌شود.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در بهارستان با اشاره به وضعیت شرکت آذرآب نیز بیان داشت: در حال حاضر  در خصوص وضعیت شرکت آذرآب نیز نتیجه قطعی حاصل نشده است.

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.