| کد خبر: 196042 |

عضو کمیسیون عمران مجلس:

◄ افزایش نرخ سوخت تحت هر عنوان منتفی است

عضو کمیسیون عمران مجلس، افزایش نرخ بنزین را قویاً رد کرد.

تین نیوز

عضو کمیسیون عمران مجلس، افزایش نرخ بنزین را قویاً رد کرد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، حمید بنایی در واکنش به اظهارات رئیس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت، مبنی بر اخد کارمزد جایگاه‌داران از مصرف‌کنندگان اظهار کرد: موضوع افزایش قیمت بنزین تحت هر عنوان منتفی است و  افزایش نرخ کارمزد جایگاه‌داران مجوزی، برای بالا بردن قیمت سوخت نیست.

 بنایی در حالی قاطعا بالا رفتن قیمت سوخت در راستای افزایش نرخ کارمزد جایگاه‌داران را تکذیب کرد که ولی عطاپور رئیس اتحادیه جایگاهداران سوخت، در اظهار نظر اخیر خود با اشاره به قانون بودجه 98 مبنی بر دریافت حق‌الزحمه جایگاه‌دار از مردم گفته است: در حال حاضر بابت سوخت، یارانه پرداخت می‌شود، به همین دلیل دولت به دنبال سهمیه‌بندی است و بر اساس تبصره 14 قانون بودجه 98 درصدی از ارزش ریالی فرآورده را می‌توان از مصرف کننده دریافت کرد.

عطاپور افزوده است: مجلس تاکید دارد نباید قیمت بنزین و فرآورده بالا برود اما در تبصره 14 قانون بودجه سال 98 عنوان شده حق‌الزحمه و یا حق‌العمل جایگاه‌داران از مشتری دریافت شود. اکنون بحث این است که دولت متقاعد می‌شود که این قانون اجرا شود یا خیر.

رئیس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت با اشاره به تاکید دولت و مجلس مبنی بر گران نشدن بنزین تصریح کرده است: تکلیف قانونی است که جایگاه‌دارحق‌الزحمه را از مردم بگیرد، جایگاه‌داران لیتری 200 تومان حق‌الزحمه را پیشنهاد کرده بودند و در حال حاضر متقاعد شدند که 150 تا 100 تومان بابت هر لیتر از مصرف‌کننده دریافت شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • علی 0 0

    سلام

    چرا سهمیه گازوئیل ما رانندگان بیابان را کم کرده اند

    بخدا ما هم انسان هستیم

    از بیستم هرماه سهمیه تمام میشود و باید آزاد بزنیم یا گدایی کنیم

  • ناشناس 0 0

    سلام. در سال انتخابات غیر از این موضع گیری رو هم نمیشه انتظار داشت. هر چند در سالهای غیر انتخابات هم اراده ای نه در دولت و نه در مجلس برای اصلاحات اقتصادی واقعی وجود نداره. امروز رو میگذرونن تا فردا چی پیش بیاد.