| کد خبر: 191462 |

وزیر جهاد کشاورزی بعد از تعطیلات تابستانی مجلس استیضاح می‌شود

حجتی انگیزه خدمت ندارد.

تین نیوز

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس از قرار گرفتن دستور کار استیضاح وزیر جهاد کشاورزی بعد از تعطیلات تابستانی مجلس خبر داد و گفت: آقای حجتی انگیزه گرداندن وزارتخانه را ندارد و باید این پست را ترک کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، علی وقفچی در زنجان به طرح استیضاح وزیر جهاد کشاورزی اشاره کرد و اظهار داشت: محمود حجتی بارها اشاره کردند که اصراری بر ماندن ندارم و به نظرم بهتر است قبل از استیضاح، استعفا دهد.

وی با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی در چند سال گذشته هیچ برنامه مشخصی نداشته و باعث هدررفت منابع شده است، تصریح کرد: بیشتر از آن که آقای حجتی از استیضاح ناراحت باشد، اطرافیان ایشان به خاطر ترس از به خطر افتادن منافعشان ناراحت هستند.

 عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی هرج و مرج در بازار محصولات کشاورزی و عدم مدیریت واردات محصولات کشاورزی به داخل کشور را از مهم‌ترین دلایل طرح استیضاح حجتی دانست و خاطرنشان کرد: بنده هم جزو امضا‌کنندگان استیضاح وزیر جهاد هستم و حتما بعد از تعطیلات تابستانی طرح استیضاح در دستور کار قرار خواهد گرفت و باید رئیس جمهور به فکر معرفی وزیر جدیدی برای این وزارت‌خانه باشد.

وی با تاکید بر اینکه انگیزه کافی در عملکرد حجتی در گرداندن وزارت‌خانه دیده نمی‌شود، ابراز کرد: امیدوارم بعد از حجتی، نیروهای جوان مدیریت این وزارت‌خانه را بر عهده بگیرند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.