| کد خبر: 179235 |

تذکر ۱۰ نماینده به روحانی برای جلوگیری از تاراج جنگل‌های زاگرس

عضو هیأت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

تین نیوز

عضو هیأت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از خانه ملت ، علی‌اصغر یوسف‌نژاد عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، 25 آذرماه) تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

تذکر عین الله شریف پور نماینده چالدران به وزیر بهداشت درباره عدم افتتاح پروژه‌ها به دست وزیر پیش از تکمیل پروژه‌ها به عنوان مثال توسعه بیمارستان چالدران و مرکز جامعه و تذکر به وزیر کشور در خصوص اعمال حق مرزی توسعه نیافته و جنگی.

تذکر اکبر رنجبرزاده  نماینده اسدآباد به وزیر جهاد کشاورزی: محصول سیب زمینی در استان همدان به دلیل عدم امکان صادرات، قیمت آن در داخل پاسخگوی هزینه های کاشت، داشت و عرضه نبوده و کشاورزان ضرر می کنند لذا امکان صادرات در این مورد فراهم شود.

تذکر حسن سلیمانی نماینده کنگاور به رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی: تسریع در تأمین پرداخت اعتبار مورد نیاز برای احداث کانال های آب و جاده های مزارع و تذکر وی به رئیس جمهور و وزیر راه برای تسریع در تأمین اعتبار مورد نیاز برای رفع رکود عملیات راه های ارتباطی حوزه انتخابیه.

تذکر عباس گودرزی نماینده بروجرد به وزیر کشور در خصوص لزوم پیگیری و رسیدگی به وضع شهرداری بروجرد و حل مشکل کارگران که حدود 8 ماه است حقوقی دریافت نکرده اند.

تذکر شمس الله شریعت نژاد نماینده تنکابن به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص سامان دادن به وضعیت نابسامان سازمان جنگل ها و مراتع و آبخیزداری کشور.

تذکر جلال محمود زاده به همراه 9 نماینده دیگر خطاب به رئیس جمهور در خصوص دلیل بی تفاوتی مسئولان در جلوگیری از قلع و قمع و تاراج درخت های جنگل های زاگرس توسط عده ای سودجو.

علیرضا محجوب نماینده تهران تذکر به وزرای اقتصاد و ورزش دقت در واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس و به همراه نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه تذکر به رئیس جمهور و وزرای راه، نفت، صنعت و کار در خصوص تقویت صنعت کشتی سازی در ایران با دادن سفارش ساخت داخلی کشتی، تذکر به وزیر اقتصاد در خصوص ضرورت تکلیف گروه ملی فولاد خوزستان بر اساس تضمین آینده گروه و حفظ اشتغال کارگران، تذکر به وزیر کشور در خصوص تسریع در تبدیل یکی از بخش های استان آذربایجان غربی به شهرستان، تذکر به وزرای اقتصاد و صنعت در خصوص تسریع در واردات مواد اولیه کارخانجات زیرساخت در گمرکات ایران، تذکر به وزیر صنعت درباره ضرورت توجه به صنعت پلاستیک با توجه به تعطیلی 176 واحد و جلوگیری از تعطیلی واحدهای دیگر و همچنین تذکر این نمایندگان به همراه محمدرضا رضایی کوچی نماینده جهرم به وزیر راه در خصوص جلوگیری از افزایش قیمت بلیط هواپیما از سوی صادرکنندگان.

تذکر علی کرد نماینده مردم خاش به رئیس جمهور در خصوص توضیح علت تخصیص اعتبار پروژها به صورت اوراق و عدم پرداخت به صورت نقدی و تذکر به وزیر آموزش و پرورش: معلمین از ابتدای سال 97 تا کنون حق الزحمه تدریس دریافت نکرده اند.

تذکر شهاب نادری نماینده اورامانت به وزیر راه در خصوص بی توجهی به جاده های اورامانات و وعده های توخالی معاون وزیر و رئیس سازمان حمل و نقل جاده ای کشور.

تذکر علیم یارمحمدی نماینده زاهدان به وزیر بهداشت در خصوص تسریع در اخذ تأییدیه کمیسیون ماده 23 برای احداث بیمارستان 500 تختوابی شمال شهر زاهدان.

تذکر محمود نگهبان سلامی نماینده خواف به وزیر راه در خصوص اقدام عاجل در تخصیص اعتبار و تکمیل 4 بانده شدن جاده تربت حیدریه-رشتخوار و خواف-سنگان با توجه به تردد گسترده ماشین های سنگین و کشته شدن بسیاری از شهروندان به خاطر حوادث متعدد.

تذکر نصرالله پژمانفر نماینده مشهد به وزیر راه در خصوص لزوم تأمین واگن جهت انجام صادرات محصولات استان خراسان رضوی از طریق سیستم ریلی و تذکر به وزیر امور خارجه در خصوص لزوم پیگیری تحویل واگن سرپوشیده امدادی به استان خراسان رضوی از سوی کشور ترکمنستان.

تذکر علی ساری نماینده مردم اهواز به وزیر راه در خصوص توضیح علت عدم پیگیری ساخت پل هایی در شهرستان های باوی و حمیدیه.

تذکر قاسم احمدی لاشکی نماینده مردم نوشهر به وزیر نیرو در خصوص توضیح علت عدم اجرای پروژه دوم تصفیه خانه نوشهر و چالوس.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.