| کد خبر: 172178 |

◄ وزیر اقتصاد فردا استیضاح می‌شود

استیضاح وزیر امور اقتصاد و دارایی و بررسی نرخ بلیت هواپیما در دستور کار این هفته مجلس قرار دارد.

تین نیوز

استیضاح وزیر امور اقتصاد و دارایی، بررسی نرخ بلیت هواپیما  و نحوه تامین سوخت کامیونداران در دستور کار این هفته مجلس قرار دارد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از صداوسیما، در هفته جاری کمیسیون عمران مجلس وضعیت افزایش‌های نرخ بلیت هوایی و تقاضای تحقیق و تفحص از قرارداد‌های هوایی در حوزه وزارت راه و شهرسازی را با حضور عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی بررسی می‌کند .

در نشستی دیگر این کمیسیون به موضوع نحوه تامین سوخت کامیونداران با حضور نمایندگان سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، شرکت ملی پخش و پالایش فراورده‌های نفتی،​ سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، سازمان بهینه‌سازی و مدیریت مصرف سوخت کشور، تولیدکنندگان کامیون و کانون‌های شرکت‌های حمل‌ونقل، رانندگان و کامیون‌داران رسیدگی می‌کند.

همچنین طرح انتقال آب از دریای عمان به استان سیستان و بلوچستان نیز با حضور مسئولان منطقه‌ای در کارگروه آب و فاضلاب این کمیسیون موردبحث و تبادل‌نظر قرار می‌گیرد.

استیضاح مسعود کرباسیان، وزیر امور اقتصاد و دارایی نیز در دستور کار جلسه علنی در هفته جاری مجلس قرار دارد.

مجلس روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه نشست علنی دارد و مواردی چون بررسی لایحه یک‌فوریتی ایجاد هشت منطقه آزاد تجاری‌ـ صنعتی و دوازده منطقه‌ ویژه اقتصادی، بررسی‌ طرح یک‌فوریتی جامع‌ توسعه‌ و عمران روستایی کشور، مسکوت ماندن طرح یک‌فوریتی ساماندهی بازار خودرو و لایحه‌ تشکیل‌ سازمان‌ صنایع‌ دریایی‌ نیروهای مسلح در دستور کار نمایندگان است.

همچنین،  گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد ریشه‌های قاچاق کالا و ارز، گزارش کمیسیون صنایع و معادن مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از بررسی علل ناکارآمدی شرکت‌های خودروساز داخلی،​ بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد رسیدگی به طرح جامع مدیریت شهری، ​گزارش کمیسیون عمران در موردبررسی بخشنامه‌های وزارت راه و شهرسازی در حوزه قانون نظام‌مهندسی‌ و کنترل ساختمان و گزارش کمیسیون‌ صنایع و معادن با همکاری کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل(44) قانون اساسی در مورد موضوع توقف ثبت سفارشات خودرو و افزایش تعرفه واردات خودرو  در دستور‌کار خانه‌ملت در این هفته است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.