| کد خبر: 152849 |

در بازدید از غرفه تین‌نیوز، عنوان شد:

◄ تقویت صادرات با حمل‌ونقل ریلی

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجل شورای اسلامی ضمن حضور در غرفه تین‌نیوز در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات، گفت: در اهمیت صنعت حمل‌ونقل همین بس که ارتباط خشکی و دریا، با کشورهای همسایه را قوت می‌بخشد.

تین نیوز

 عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه تین‌نیوز در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات، گفت: در اهمیت صنعت حمل‌ونقل همین بس که ارتباط خشکی و دریا، با کشورهای همسایه را قوت می‌بخشد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، سید مهدی مقدسی با اشاره به سهم رسانه‌ها در ایجاد حمل‌ونقل ایمن در سطح کشور، افزود: به‌طور قطع چنان‌چه بتوان صنایع ریلی را تقویت کنیم، معاملات تجاری با سهولت بیشتری همراه شده خواهد شد.

نماینده اراک در مجلس، در ادامه سخنان خود یادآور شد: بر اساس برآوردها در ایجاد ارتباط میان کشورهای محصور در خشکی و دریا ایران می‌تواند سالانه 35 میلیارد تومان درآمد کسب کند.

ناظر صنایع دریایی در مجلس شورای اسلامی افزود: چنان‌چه حمل‌ونقل دریایی و ریلی را تقویت کنیم و صادرات به کشورهای یاد شده ازطریق ایران انجام بگیرد، باعث تقویت صنایع ریلی و دریایی کشور خواهد شد و بنادر و کشتیرانی ما نیز با تحول مثبت روبرو می‌شود.

مقدسی اشاره‌ای هم داشت به بازارهای هدف به منظور صادرات و گفت: باید این توجه را داشته باشیم که یکی از راه‌های تقویت مراودات تجاری و افزایش صادرات، تقویت حمل‌ونقل ریلی است، خط خرمشهر به بصره باید به خطوط سراسری خط‌آهن کشور وصل شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.