| کد خبر: 142767 |

لاهوتی: دولت دوازدهم برای حل چالش‌های مهم تدبیر کند

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی چالش‌ها و مشکلات فعلی کشور، خواستار تدبیر دولت برای حل این چالش‌ها در دوره جدید شد.

تین نیوز

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی چالش‌ها و مشکلات فعلی کشور، خواستار تدبیر دولت برای حل این چالش‌ها در دوره جدید شد.

 مهرداد لاهوتی در جلسه علنی بعدازظهر امروز مجلس به عنوان موافق کلیات کابینه دوازدهم، اظهار داشت: مشکلات و چالش‌هایی در حوزه مصرف انرژی، مبارزه با فساد و جمعیت شهری وجود دارد که دولت باید برای حل آنها تدبیر کند. البته دولت خط مشی کلی خود را به مجلس ارائه داده و باید بر اساس آن مطالبات خود را از دولت به پیش ببریم.

وی با تاکید بر ضرورت کاهش واردات و افزایش صادرات، گفت: خلاصه اقتصاد مقاومتی هم همین است که نگاه ما کاهش واردات و افزایش صادرات باشد اگرچه متاسفانه در چهار ماهه اول امسال شاهد افزایش واردات بوده‌ایم. قصد من تبیین وضعیت است و معتقدم آقای روحانی برای این اوضاع راهکاری در نظر گرفته‌اند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت کاهش وابستگی به نفت و توجه به صنعت گردشگری، یادآور شد: من از آقای روحانی حمایت می‌کنم. قبل از ایشان سرمایه‌گذاری خارجی زیر یک میلیارد دلار بود و در دولت آقای روحانی به ۱۱ میلیارد دلار رسید.

به گزارش ایسنا، اظهارات انتقادی مهرداد لاهوتی اعتراض بسیاری از نمایندگان را در پی داشت که معتقد بودند وی در قالب موافقت با کابینه نظرات مخالفی را نسبت به آن ابراز می‌کند.

علی لاریجانی هم به مزاح به وی گفت: «قدری هم موافق حرف بزنید».

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.