| کد خبر: 142732 |

استفاده از زنان، جوانان و اقوام در دولت باید مورد توجه قرار گیرد

نماینده مردم تهران در دفاع از کابینه معرفی شده از سوی حسن روحانی برای دولت دوازدهم گفت: آقای روحانی با ۲۴ میلیون رای منتخب ملت ایران شد و اکنون او رییس جمهور همه مردم شریف ایران است .

تین نیوز

نماینده مردم تهران در دفاع از کابینه معرفی شده از سوی حسن روحانی برای دولت دوازدهم گفت: آقای روحانی با ۲۴ میلیون رای منتخب ملت ایران شد و اکنون او رییس جمهور همه مردم شریف ایران است .

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهروز نعمتی در دفاع از برنامه کابینه معرفی شده از سوی حسن روحانی برای دولت دوازدهم، با بیان اینکه بدون شک ایران کشوری است که تمامی امور خود را از راه انتخابات برگزار می‌کند، گفت: این آرزوی کشورهای همسایه است که انتخابات دمکراتیک داشته باشند. در طول ۳۸ سال گذشته ما هر سال یک انتخابات داشتیم.برخی از جریان‌های مختلف سعی داشتند جمهوریت و یا اسلامیت را از نظام ما بردارند اما نظام ما همان است که امام (ره) فرمودند جمهوری اسلامی نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر.

عضو هیات رییسه فراکسیون مستقلین افزود:‌ آقای روحانی با ۲۴ میلیون رای منتخب ملت ایران شد و اکنون او رییس جمهور همه مردم شریف ایران است .

نماینده مردم تهران با بیان اینکه تجربیات نشان داده که هر جا مردم و رای آنها وجود داشته اتفاقات بسیار مهمی افتاده است، ادامه داد: در ایام انتخابات روحانی اعتدال را که یکی از شعارهای اصلی‌اش بود مطرح کرد و امروز نیز کابینه‌ای را معرفی کرد که مجموعا از افراد خدمتگذار و معتدل هستند.

او افزود: اکثر عزیزانی که امروز معرفی شده‌اند نقاط بسیار خوب و مثبتی دارند. آقای ظریف جز نفرات اول لیدر وزارت خارجه بوده و اقدامات او امروز ثمرات خوبی داده است.

نماینده مردم تهران با اشاره به اتفاقات در حوزه نفتی گفت: آقای زنگنه فردی زحمت کش و پرتلاش و جهادگری است که همه تلاش خود را به کار بسته تا اتفاقات خوبی بیافتد. مخصوصا قرارداد با توتال در چند ماه گذشته که البته ایشان باید بیش از این اقدام کنند. حفظ وزرای کارآمد باعث پیشرفت دولت می شود که یکی از خواسته‌های دولت یازدهم بود که در این دولت نیز استمرار دارد .

او در ادامه بیان کرد: ۹ فردی که از دولت گذشته به این دولت جدید آمده‌اند وظیفه‌شان سنگین‌تر است و زحمات بیشتری باید بکشند. ۹ وزیری که از مجلس رای اعتماد خواهند گرفت مخصوصا وزیر جوان ما باید با نشاط و امید کارهای کشور را پیش ببرند .

نعمتی خطاب به واعظی وزیر پیشین ارتباطات و فناوری گفت: با اجازه شما می‌خواهم بگویم تمامی زیر ساخت‌هایی که در وزارت ارتباطات اتفاق افتاد حاصل دسترنج آقای آذری جهرمی است .

او در ادامه افزود: وزارتخانه‌های سیاسی نیز در نوع خودشان تمام تلاش خودشان را به کار ببرند. حقوق شهروندی باید مورد توجه قرار بگیرد. وزارت کشور باید اقداماتی را در این زمینه انجام دهد تا افرادی که مسوول نیستند به نام نظام مشکلاتی را به وجود نیاورد.

این نماینده مجلس دهم تاکید کرد: در مجامع بین المللی ایران در ارتباط با حقوق شهروندی بسیار مورد سرزنش قرار گرفته ما باید کاری کنیم که این فضا از بین برود .

او ادامه داد: صداهای ناکوکی از برخی وزراتخانه‌ها مانند اقتصاد و سلامت به گوش می‌رسد که باید یک سیستم واحد در نظر گرفته شود .

نعمتی خطاب به روحانی عنوان کرد: بحث استفاده از بانوان فرهیخته و جوانان و اقوام و مذاهب یکی از مباحثی بود که باید مورد توجه قرار می گرفت. امروز کشور با ابرچالش‌هایی همچون اشتغال و بیکاری و موضوعات مختلف سیاسی گریبانگیر است که باید این معضلات بر طرف شود تا بهانه به دست به دشمنان انقلاب ندهیم.

 

منبع: خبرگزاری ایلنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.