| کد خبر: 142600 |

کار امروز شروع یک همکاری ۴ ساله خواهد بود

رئیس‌جمهور تاکید کرد: برای تامین آزادی، امنیت و پیشرفت از همه نخبگان و صاحب‌نظران و اقشار مردم در کشور مدد می‌جویم. کار امروز شروع یک همکاری چهارساله خواهد بود.

تین نیوز

رئیس‌جمهور تاکید کرد: برای تامین آزادی، امنیت و پیشرفت از همه نخبگان و صاحب‌نظران و اقشار مردم در کشور مدد می‌جویم. کار امروز شروع یک همکاری چهارساله خواهد بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حجت‌الاسلام روحانی در جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی با حضور در صحن مجلس عنوان کرد: خداوند بزرگ را شاکرم که بار دیگر پاداش چهار سال تلاش صادقانه به مردم را از طریق رای ملت توفیق مجددی برای خدمت به آرمان‌های اسلام و انقلاب اسلامی و عظمت ایران قرار داد.

او افزود: به ساحت امام زمان درود و سلام می‌فرستم که با عنایات خاصه خود این ملت مومن را در حمایت خود قرار داد و از مردم بیدار و غیور ایران سپاسگذارم که با حضور آگاهانه خود در انتخابات ۹۶ از سویی امنیت ملی را تضمین کردند و بر اعتبار صندوق رای به عنوان شاخص وحدت پای فشردند و از رهبری فهیم تشکر می‌کنم که همواره با رهنمود خود از استقلال کشور و آزادی مردم حراست کرده و از دولت جمهوری اسلامی در مسیر خدمت به مردم حمایت کردند .

 

مراسم تحلیف نمادی از همدلی میان ارکان نظام و نمودی از جایگاه بین‌المللی ایران بود

رئیس‌جمهور تاکید کرد: لازم می‌دانم بابت مهمان‌نوازی مجلس در مراسم روز تحلیف از رئیس مجلس، هیات رئیسه و همه نمایندگان تشکر کنم. مراسم تحلیف نمادی از همدلی میان ارکان نظام و نمودی از جایگاه بین‌المللی ایران بود. انتخابات ۹۶ که با حضور پرشور مردم برگزار شد، علاوه بر تجلی اصل مردم‌سالاری دینی در جامعه جوان ایران، ۳۹ سال بعد از انقلاب فرصتی فراهم کرد که مردم در میان رویکردها آگاهانه به داوری بنشینند و به برنامه رئیس‌جمهور منتخب رای دهند.

 

کار امروز شروع یک همکاری چهارساله خواهد بود

روحانی گفت: الان که ملت با اکثریت قاطع اعتدال را برگزیده من خود را به تحقق آن برنامه‌ها متعهد می‌دانم و حراست از حقوق همه مردم (چه آنها که به من رای دادند چه آنها که دیگری را انتخاب کردند) وظیفه خود می‌دانم و برای تامین آزادی، امنیت و پیشرفت از همه نخبگان و صاحب‌نظران و اقشار مردم در کشور مدد می‌جویم. کار امروز شروع یک همکاری چهارساله خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.