| کد خبر: 139579 |

عزیزی مطرح کرد:

اجرای طرح ترافیک موتورسیکلت‌ها نیازی به مصوبه شورای شهر تهران ندارد

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر حمایت مجلس از اجرای طرح ترافیک موتورسیکلت ها، گفت: عملیاتی شدن این طرح نیازی به مصوبه شورای شهر تهران ندارد.

تین نیوز

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر حمایت مجلس از اجرای طرح ترافیک موتورسیکلت ها، گفت: عملیاتی شدن این طرح نیازی به مصوبه شورای شهر تهران ندارد.

عبدالرضا عزیزی با تاکید بر ضرورت اعمال طرح ترافیک برای موتورسیکلت های قانون گریز پایتخت، گفت: با توجه به تخلفاتی بی شماری که از ناحیه راکبان موتورسوار سر می زند، نیاز است ساماندهی و کاهش تردد آنها در دستور کار قرار گیرد.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از اینکه موتورسواران با انجام حرکات نمایشی و سبقت های خطرناک سلامت خود و شهروندان را به خطر انداخته اند، تصریح کرد: در حقیقت این افراد به هیچ قاعده، ضابطه و قانونی پایبند نبوده و قانون واژه ای بی معنا برای آنها به شمار می رود.

وی افزود: با وجود اینکه ورود راکبان موتوسوار به اتوبان ها غیرقانونی است اما همچنان شاهد تردد آنها در اتوبان ها هستیم و علاوه بر این با تردد در پیاده روها مشکلاتی را برای شهروندان به وجود آورده اند بنابراین ساماندهی و کاهش تردد و اعمال طرح ترافیک در مورد آنها می تواند تنها راهکار کاهش تخلفات باشد.

موتورسیکلت ها نقش عمده ای در افزایش آلایندگی زیست محیطی و صوتی پایتخت دارند/ طرح ترافیک موتورسیکلت ها نیازی به تایید و مصوبه شورای شهر ندارد

نماینده مردم شیروان در مجلس دهم، با بیان اینکه موتورسیکلت ها نقش عمده ای در افزایش آلایندگی زیست محیطی و صوتی پایتخت دارند در رابطه با اظهارات یکی از اعضای شورای شهر تهران مبنی بر اینکه اجرای طرح ترافیک موتورسیکلت ها غیرقانونی است، تصریح کرد: این طرح منطقی و قانونی بوده و هیچ نیازی به مصوبه و تایید شورای شهر ندارد از این رو می طلبد هر چه سریع تر اجرایی شود زیرا ساماندهی موتورسیکلت ها مطالبه جدی شهروندان تهرانی است.

مجلس از اجرای طرح ترافیک موتورسیکلت ها حمایت می کند

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه مجلس از اجرای طرح ترافیک موتورسیکلت ها حمایت می کند، تصریح کرد: مجلس از هیچ کوششی برای اجرای این طرح فروگذار نخواهد کرد.

منبع: خبرگزاری خانه ملت

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.