| کد خبر: 239266 |

◄ تکمیل 5 ایستگاه برای بهره‌برداری کامل از خط 7 مترو تهران

با تکمیل و افتتاح 5 ایستگاه دیگر در خط 7 مترو تهران، این خط به طور کامل مورد بهره‌برداری عموم شهروندان پایتخت قرار خواهد گرفت.

تین نیوز

با تکمیل و افتتاح 5 ایستگاه دیگر در خط 7 مترو تهران، این خط به طور کامل مورد بهره‌برداری عموم شهروندان پایتخت قرار خواهد گرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) مهندس محمود یوسفی مجری خط 7 مترو ضمن اعلام مطلب فوق افزود: با افتتاح ایستگاه تقاطعی توحید در خط 7 که ماه جاری محقق شد، در حال حاضر 17 ایستگاه از این خط به بهره‌برداری رسیده است و به این ترتیب فقط عملیات اجرایی 5 ایستگاه دیگر باقی‌مانده تا بتوان از تکمیل کل ایستگاه‌های خط 7 سخن گفت.

یوسفی در ادامه به روند پیشرفت ایستگاه‌های در‌‌دست احداث اشاره کرد و افزود: در تلاش هستیم ایستگاه‌های بوستان گفتگو و خیابان شهدای هفدهم شهریور را تا قبل از پایان سال جاری تکمیل و به مرحله بهره‌برداری برسانیم. سال آینده نیز ایستگاه‌های شهید دادمان و میدان کتاب افتتاح خواهند شد و در نهایت ایستگاه ورزشگاه تختی به عنوان آخرین ایستگاه خط 7 در سال 1402 به بهره‌برداری می‌رسد. مجری خط 7 مترو، دلیل زمانبر شدن روند تکمیل ایستگاه ورزشگاه تختی را برخی مسائل معارضاتی و تملک اراضی مورد نیاز برشمرد که البته در حال پیگیری است.

میانگین پیشرفت عملیات ساختمانی چهار ایستگاه بوستان گفتگو، خیابان شهدای هفدهم شهریور، شهید دادمان و میدان کتاب در حال حاضر بالای70 درصد است اما به لحاظ تجهیزاتی نواقص متعددی وجود دارد که با تامین منابع مالی مورد نیاز قابل رفع خواهد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.