| کد خبر: 238515 |

◄ برنامه‌ریزی برای افتتاح 12 ایستگاه مترو در سال 1401

آخرین وضعیت پیشرفت عملیات اجرایی در 3 ایستگاه توحید، بوستان گفتگو و 17 شهریور (همگی از خط 7) را به‌صورت میدانی بررسی کردند.

تین نیوز

تشکری هاشمی رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران به اتفاق دکتر شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری و مهندس امام مدیرعامل شرکت مترو تهران، آخرین وضعیت پیشرفت عملیات اجرایی در 3 ایستگاه توحید، بوستان گفتگو و 17 شهریور (همگی از خط 7) را به‌صورت میدانی بررسی کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) در بازدید از ایستگاه‌های در حال تکمیل خط 7 مترو، ابتدا ایستگاه تقاطعی توحید که به مرحله افتتاح رسیده است، مورد پیمایش میدانی قرار گرفت و سپس به ایستگاه‌های بوستان گفتگو و 17 شهریور که هر دو به پیشرفت 70 درصدی عملیات اجرایی رسیده‌اند، سرکشی شد.

بررسی برنامه زمان‌بندی برای افتتاح دو ایستگاه بوستان گفتگو و 17 شهریور در سال جاری و میزان بودجه لازم برای تحقق این امر، از جمله مباحث مطرح شده بین مدیران حاضر در بازدید بود؛ همچنین مقرر شد شرکت مترو تهران، لیست آخرین وضعیت ایستگاه‌های در حال تکمیل خطوط 6 و 7 برای سال 1401 به همراه بودجه مورد نیاز و برنامه زمان‌بندی پیشرفت عملیات اجرایی آنها را ارائه کند تا با حمایت شورای شهر و شهرداری تهران، بتوان نسبت به افتتاح بدون تاخیر حداقل 12 ایستگاه در سال آتی اقدام کرد که این امر مستلزم تامین به موقع منابع مالی است.

در پایان این بازدید، توضیحاتی در مورد قراردادهای موجود برای تامین ناوگان حمل و نقل ریلی پایتخت مطرح شد و مقرر گردید تا نسبت به اجرای آنها، پیگیری لازم و اقدامات حمایتی از سوی شورای اسلامی شهر تهران صورت پذیرد.‌

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.