| کد خبر: 238155 |

◄ ۲ ایستگاه و ۵ ورودی جدید متروی تهران در پاییز راه اندازی شد

ورودی دوم ایستگاه مرزداران در خط ۶ مترو تهران به روی مردم باز شد؛ این امر در حالی اتفاق افتاد که ورودی نخست ایستگاه مذکور در بلوار مرزداران، ۲۵ اردیبهشت ماه امسال افتتاح شده بود.

تین نیوز

ورودی دوم ایستگاه مرزداران در خط ۶ مترو تهران به روی مردم باز شد؛ این امر در حالی اتفاق افتاد که ورودی نخست ایستگاه مذکور در بلوار مرزداران، ۲۵ اردیبهشت ماه امسال افتتاح شده بود.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) پاییز امسال، فصل پر خیر و برکتی در حوزه فعالیت‌های شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه بود. افتتاح ایستگاه ‌شهید رضایی از خط ۶ در مهر ماه رخ داد و در کنار این اتفاق خوب، ۵ ورودی جدید نیز طی ۳ ماه گذشته به بهره‌برداری رسیده است؛ ورودی‌های دوم ایستگاه‌های برج میلاد، بعثت، رودکی، مرزداران و همچنین ورودی سوم ایستگاه مهدیه.

از طرف دیگر، آخرین وضعیت پیشرفت عملیات اجرایی پروژه احداث ایستگاه توحید در خط ۷ که یک ایستگاه تقاطعی مهم در شبکه خطوط مترو پایتخت به حساب می‌آید، حکایت از آن دارد که این ایستگاه نیز تا پایان آذر ماه قابلیت و آمادگی بهره‌برداری دارد.

به مواردی که گفته شد، می‌توان آماده شدن مقدمات آغاز عملیات اجرایی دو طرح مهم شهری دیگر را هم اضافه کرد؛ یکی پروژه توسعه شرقی خط ۴ و دیگری پایانه دولت آباد که مربوط به خط ۶ است. هر دو طرح مذکور به مرحله‌ای رسیده‌اند که امکان شروع عملیات اجرایی آنها تا قبل از آغاز فصل زمستان وجود دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.