| کد خبر: 237386 |

◄ شرایط برای آغاز پروژه توسعه شرقی خط 4 مترو فراهم شده است

مجری خط 4 مترو تهران در مورد آخرین وضعیت پروژه توسعه شرقی این خط گفت:به نظر می‌رسد شرایط برای آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه شرقی خط 4 بیش از پیش فراهم شده است.

تین نیوز

با فراهم شدن مقدمات انجام کار و با همراهی شهرداری منطقه 8 جهت تملک اراضی مورد نیاز برای تجهیز کارگاه‌های پروژه توسعه شرقی خط 4، پیش‌بینی می‌شود عملیات اجرایی این طرح مهم شهری بزودی آغاز شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) مهندس علی عدلی مجری خط 4 مترو تهران در مورد آخرین وضعیت پروژه توسعه شرقی این خط گفت: طی نشستی که در هفته جاری با حضور مدیرعامل شرکت مترو و شهردار منطقه 8 برگزار شد، موضوعات متعددی از قبیل تملک اراضی مورد نیاز جهت تجهیز کارگاه‌های عمرانی پروژه توسعه شرقی خط 4، فرصت‌های سرمایه‌گذاری در طول این مسیر، اثرگذاری طرح به لحاظ مسائل ترافیکی در منطقه 8 و ... مطرح شد که بسیار امیدوار کننده بود. در واقع با همراهی و همکاری شهرداری منطقه 8 در خصوص رفع برخی مسائل اجرایی پروژه مانند تخصیص زمین‌های لازم برای شروع پروژه، به نظر می‌رسد شرایط برای آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه شرقی خط 4 بیش از پیش فراهم شده است.

به گفته عدلی، پروژه توسعه شرقی خط 4 در منطقه 8 دارای 3 ایستگاه مهم شامل ایستگاه تقاطع بزرگراه شهید باقری با خیابان دماوند (میدان شقایق)، ایستگاه تقاطع بزرگراه شهید باقری با خیابان جانبازان و نیز ایستگاه شهید باقری در تقاطع با خط 2 است.

گفتنی است پروژه توسعه شرقی خط 4 مترو شامل 11 کیلومتر مسیر و 10 ایستگاه است که فاز نخست آن به طول 4 کیلومتر از میدان شهید کلاهدوز تا تقاطع بزرگراه‌های شهید سلیمانی و شهید باقری، با تکیه بر منابع غیرنقد شهرداری تهران، آماده آغاز عملیات اجرایی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.