| کد خبر: 184257 |

◄ برای افتتاح خط 7 مترو، 2 هزار و 500 میلیارد تومان هزینه شد

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا عنوان کرد: برای اجرای این پروژه تا امروز حدود دو هزار و 500 میلیارد تومان هزینه شده است که شش هزار نفر مستقیم و دو هزار نفر غیرمستقیم در آن اشتغال داشته‌اند.

تین نیوز

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا عنوان کرد: برای اجرای این پروژه تا امروز حدود دو هزار و 500 میلیارد تومان هزینه شده است که شش هزار نفر مستقیم و دو هزار نفر غیرمستقیم در آن اشتغال داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، سعید محمد در مراسم بهره‌برداری از خط 7 مترو با اشاره به تلاش متخصصان داخلی ساخت مترو، گفت: افتتاح این پروژه‌ها در شرایط  اقتصادی کنونی و در اوج تحریم‌ها موجب دلگرمی است. و از سوی دیگر افتتاح پروژه‌هایی از این دست موجب یاس دشمن از تحریم‌ها خواهد بود.

وی یکی از ویژگی‌های دیگر مترو خط ۷ را مظلومیت این پروژه در هم‌زمانی با ساخت پل صدر و تونل نیاش دانست و گفت: هم‌زمانی ساخت این چند پروژه مانع تأمین منابع ابن خط شد.

سعید محمد توضیح داد کل این پروژه ۲۷ کیلومتر با ۲۲ ایستگاه است که از منطقه شمال غرب تهران در منطقه سعادت‌آباد آغاز می‌شود و در منطقه جنوب شرق تهران، بالای افسریه، محدوده شهرک امیرالمؤمنین پایان می‌یابد.

طبق گفته او؛ این خط مترو عمیق‌ترین خط مترو است و بیشترین تعداد ایستگاه تبادلی را با سایر خطوط مترو دارد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا با تأکید بر اینکه در طراحی این پروژه، الزامات پدافند غیرعامل هم در ایستگاه‌ها و در عمق خط، رعایت شده است، ابراز کرد: برای اجرای این پروژه تا امروز حدود دو هزار و پانصد میلیارد تومان هزینه شده است که شش هزار نفر مستقیم و دو هزار نفر غیرمستقیم در آن اشتغال داشته‌اند که در صورت تأمین منابع مالی، تا پایان سال آینده کل ۲۷ کیلومتر این پروژه به اتمام خواهد رسید.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.