| کد خبر: 179756 |

مدیرعامل متروی تهران،

◄ ۳۰درصد محموله تجهیزات واگن‌های مانده در گمرک ترخیص شد

با پیمانکار صحبت کردیم که فعلا با همین مقدار اگر تامین شد کار را به اتمام برساند. باید امیدوار باشیم که بودجه‌ای به خط 6تزریق شود که حداقل تا پایان سال بتوانیم 9کیلومتر جنوبی خط یعنی ایستگاه‌های دولت‌آباد، بعثت و شهدا را افتتاح کنیم.

تین نیوز

مدیرعامل متروی تهران از ترخیص ۳۰درصد محموله تجهیزات واگن‌های در گمرک مانده متروی تهران، خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، علی امام با اشاره به تزریق 700میلیارد تومان درآمد حاصل از اوراق مشارکت به خط 7متروی تهران، گفت: اگر شرایط مطلوب پیش برود می‌توانیم تا آخر سال حد فاصل دو ایستگاه نواب و میدان صنعت را راه‌اندازی کنیم.

وی درباره سرانجام افتتاح خط 6 و با اشاره به بازدید امروز شهردار تهران از این خط اظهار کرد: امروز شهردار تهران از این خط بازدید دارند و باید ببینیم چه تدبیری برای تامین مالی خط 6 میندیشند. برای تکمیل 10کیلومتر خط شش به 300میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

به گزارش اقتصاد آنلاین، البته این اعتبار برای قبل از نوسانات ارزی است. با پیمانکار صحبت کردیم که فعلا با همین مقدار اگر تامین شد کار را به اتمام برساند. باید امیدوار باشیم که بودجه‌ای به خط 6تزریق شود که حداقل تا پایان سال بتوانیم 9کیلومتر جنوبی خط یعنی ایستگاه‌های دولت‌آباد، بعثت و شهدا را افتتاح کنیم.

مدیرعامل متروی تهران درباره سرانجام ترخیص تجهیزات واگن‌های در گمرک مانده نیز گفت: 30درصد کل محموله با مساعدت دولت ترخیص شده است اما برای خروج مابقی باید 43میلیارد تومان ارزش افزوده آن پرداخت شود. گفت‌وگو کردیم که این مبلغ را تقسیط کنند تا بتوانیم مابقی محموله را نیز ترخیص کنیم. این تجهیزات مستقیم برای تکمیل شدن به واگن‌سازی تهران منتقل خواهند شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.