| کد خبر: 145327 |

قائم مقام مدیرعامل شرکت مترو تشریح کرد:

◄ دلایل تغییر ساعات سرویس‌دهی در خط 8 مترو

به دلیل پاره‌ای از به‌سازی‌ها در طول مسیر، ناگزیر از روز گذشته مورخ یازدهم شهریورماه، ساعت سرویس‌دهی در خط هشت با کمی تغییر همراه شد

تین نیوز

قائم مقام مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران از تغییر ساعات خدمات‌رسانی خط هشت مترو تهران، به دلیل برخی کارهای تعمیراتی و ایمن‌سازی هرچه بیشتر مسیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، علی عبداله‌پور گفت: به دلیل پاره‌ای از به‌سازی‌ها در طول مسیر، ناگزیر از روز گذشته، یازدهم شهریورماه، ساعت سرویس‌دهی در خط هشت با کمی تغییر همراه شد، این عملیات با استفاده از متخصصان مجرب در حال انجام است.

وی تصریح کرد: به منظور سرعت بخشیدن به انجام عملیات‌ عمرانی و آمادگی بیشتر برای خدمات‌دهی به مسافران در زمان کمتر، از روز گذشته  سرویس‌دهی در مسیر فرودگاه‌امام به دلیل انجام برخی کارها، از ساعت 6 و 45 دقیقه تا ساعت 14 انجام می‌گیرد.

عبداله‌پور با تاکید بر لزوم اطلاع‌رسانی دقیق به منظور در جریان بودن عموم استفاده‌کنندگان از مترو، تصریح کرد: ارتقا سرعت حرکت قطارها، کاهش فاصله گذر و برطرف کردن مشکلات ریل سوم و برق در این خط از جمله دلایل کاهش ساعت سرویس‌دهی است.

قائم مقام مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه خاطرنشان کرد: قطعا با اتمام و انجام تعمیرات و به‌سازی خط هشت مترو در مسیر فرودگاه امام‌خمینی، سرویس‌دهی شبانه این مسیر از سرگرفته شده و اخبار آن نیز از طریق رسانه‌ها به اطلاع مسافران فرودگاه خواهد رسید، ضرورت انجام برخی کارها در مسیر مترو خط هشت ما را بر ان داشت تا نسبت به تغییر ساعات مسافرگیری در این خط اقدام کنیم.

به گزارش تین‌نیوز، یکی دو هفته پیش بود که مترو خط هشت در مسیر فرودگاه امام‌خمینی (ره)، با وجود بسیاری از مخالفت‌های وزارت‌راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسید و مسئولان آن وعده دادند کاستی‌ها و بخش‌هائی را که وزارت راه به ناایمن بودن آن اعتراض داشت را تجهیز و بهسازی کنند، که ظاهرا این اتفاق در شرف وقوع است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.